PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-01 09:15:09
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "Kondor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Juz nie mam sily w tym kraju. Mam wyksztalcenie marketingowe (licenjat),
    znam
    > jezyki od 2 lat odkad skonczylem studia nie moge znalezc normalnej pracy!

    Kurwa mac jestem w podobnej sytacji i jak patrze na to wszystko wkoło to się
    żyć odechciewa!

    > Albo cwaniaki, albo za 500 zl zapieprzanie z wozkiem w pierdolonym
    > hipermarkecie w ktorym nie ma czasu nawet zalatwic swoje fizjologiczne
    > potrzeby, albo... rece opadają !!!!!!!!!

    Ostatnio kumpel mi napisal z Krakowa (na AGH studiuje) ze w krakowie
    masakra! wszystko obstawione, w Wawie tak samo!, np: koles co skonczyl
    ceramikę pracuje w inforamatyce. Uwierzysz! Gdzei tu do kutasa logika! jak
    nie masz pleców to nic się nie zalatwi. JA mieszkam w BB i sam muszę sie o
    wszystko troszczyć ale nie wiem jak długo mi się jeszcze uda skoro pracy
    NIET. A za 500 zeta nie bede jebal! No bo ile tak mozna zyc? Na nic nie
    starczy, mieszkania z takiej roboty sobie nie kupie, ani nic innego - zebym
    tylko miał na chlebek i smalec - to dopiero będzie raj!

    > Chce wyjechac na Zzhod. Bede wdzieczny za jakies wskazowki.
    > Jak nie dac sie wyrolowac, na co uwazac, moze jakies adresy
    > rzetelnych firm posredniczacych.

    Tez bym wyjechal, najchetniej do Kanady, czasem myslalem nawet zeby na
    platformy wiertnicze wyjechac - np: do norwegii.

    >Kto chce uciekac z tego gowna reka do gory!

    Tez chce wiac z tego syfiastego kraju kolesi!

    Pierdole patriotyzmy i inne gowno! Mam nadzieję ze uda ci się wyjechac
    podobnie jak i mi bo tu nie ma przyszłosci.!

    Kondor