PracaGrupypl.praca.dyskusjePHP = grosze › Re: PHP = grosze
  • Data: 2007-08-24 11:09:12
    Temat: Re: PHP = grosze
    Od: "Lukasz" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > From: glosnetu [mailto:g...@p...onet.pl]
    > Posted At: Friday, August 24, 2007 8:04 AM
    > Posted To: pl.praca.dyskusje
    > Conversation: PHP = grosze
    > Subject: Re: PHP = grosze

    > z punktu pracownika wazne jest jednak glownie to, w czym sie pisze -
    > rynek najintensywnie poszukuje specjalistow z kilku tylko specjalnosci
    > (z moich obserwacji: j2ee, oracle, .net).
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > glos

    A z punktu widzenia pracodawcy jednak wazne jest co i jak a nie w czym.
    Dobry programista opanuje nowy język w dwa tygodnie a umiejętności
    tworzenia dobrych algorytmów uczy się lata całe - nabywa z
    doświadczeniem.
    Nie ważne czy jest inżynierem, zoologiem czy kimtam.
    U nas w firmie pracują prawie sami "dawni technicy" i z tytułu
    doświadczenia to są goście co myślą i nigdy nie zaczynają pracy nad
    projektem od pytania "w czym to zrobić" tylko "jak" :))

    A dlaczego programistom PHP proponuje się małe stawki?
    Wg mnie dlatego że jest najwięcej programistów PHP i programistą nazywa
    siebie każdy Kto poczytał cokolwiek na www. nauka php w godzine .pl a
    tak naprawdę wielu z programowaniem Ma nie za dużo do czynienia.

    Pozdrawiam
    Lukasz Lech