PracaGrupypl.praca.dyskusjePHP = grosze › Re: PHP = grosze
  • Data: 2007-08-24 08:17:43
    Temat: Re: PHP = grosze
    Od: "janek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MaReK" wrote in message

    > To ja też potwierdzę, że Poznań jest OK :), ale moim zdaniem to problem
    > leży w tym, że w naszym kraju w tej branży nie ma potrzeby mieć
    > wykształcenia kierunkowego (choć zauważam powolne zmiany na lepsze), aby
    > świadczyć usługi informatyczne. Jak widzę ogłoszenia typu: "szukamy
    > informatyka, wykształcenie PRZYNAJMNIEJ podstawowe/średnie" to mam im
    > ochotę wysłać parę wirusów. Zobacz ile z agencji interaktywnych ma strony
    > których budowa sięga średniowiecza, kiedyś o mało nie współpracowałem z
    > jedną która swoją stronę miała wygenerowaną w openoffice :) (co było
> [...]

    Śmieszne...
    Byle jak pisac w PHP można się nauczyć w miesiąc.. nie potrzeba do tego
    studiów.
    Tworzenie stron www potrafią kilkunasto letnie dzieci (młodzież), piszą
    skrypty lepsze od twoich i nie potrzebują do tego 5 lat studiowania.
    Jeśli potrzebujesz aplikacji w PHP to inna sprawa ale też studiów do tego
    nie potrzeba.
    Porównujesz kardiochiruga do informatyka... pffff nie masz pojęcia chyba o
    kardiochirurgii...
    Porównanie raczej typu internista.
    Informatyk to gość od wszystkiego, ma się znać na sprzęcie i systemach i
    podstawach programowania. Niektórym firmom nie potrzeba super specjalistów
    (programistów/administratorów) wystarczą skrypciarze PHP i informatycy.
    Jak szukacie ambitnieszej pracy to szukajcie agłoszeń dla programistó PHP a
    nie informatyków ze znajomością PHP.

    Janek