PracaGrupypl.praca.dyskusjePHP = grosze › Re: PHP = grosze
  • Data: 2007-08-24 07:51:45
    Temat: Re: PHP = grosze
    Od: "MaReK" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ADi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1187915930.790643.294550@q3g2000prf.googlegroup
    s.com...
    On 23 Sie, 22:09, Wojciech Bańcer <p...@p...pl> wrote:

    > Mam podobne odczucia. Tylko, że ja się przeniosłem do Poznania i zarabiam
    > blisko
    > 3 razy tyle (z perspektywą na więcej w przeciągu paru miesięcy).

    >Potwierdzam, tez tyle mialem w Poznaniu calkiem niedawno i do tego
    > calkiem fajna prace... ale to bylo zanim jeszcze wyjechalem do UK. ;)

    To ja też potwierdzę, że Poznań jest OK :), ale moim zdaniem to problem leży
    w tym, że w naszym kraju w tej branży nie ma potrzeby mieć wykształcenia
    kierunkowego (choć zauważam powolne zmiany na lepsze), aby świadczyć usługi
    informatyczne. Jak widzę ogłoszenia typu: "szukamy informatyka,
    wykształcenie PRZYNAJMNIEJ podstawowe/średnie" to mam im ochotę wysłać parę
    wirusów. Zobacz ile z agencji interaktywnych ma strony których budowa sięga
    średniowiecza, kiedyś o mało nie współpracowałem z jedną która swoją stronę
    miała wygenerowaną w openoffice :) (co było dowodem że da się w jeden dzień
    zrobić stronę). Dziś jak zna się worda to jest się informatykiem (nie ważne
    że skończyłeś geografię zoologiczną o specjalizacji budowa kretowisk) -
    resztę załatwiają gotowce - frameworki i ... pensja na poziomie 1100 zł, a
    ja zastanawiam się kiedy zobaczę oferty szpitali typu: "poszukujemy
    kardiochirurga - może być po weterynarii", bo to Polska właśnie.

    MaReK