PracaGrupypl.praca.dyskusjePAPIEROSY/leki OTC POMOC! › Re: PAPIEROSY/leki OTC POMOC!
    From: "Metsa" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PAPIEROSY/leki OTC POMOC!
    Date: Sun, 8 Feb 2004 17:32:04 +0100

    Użytkownik "piti" <n...@N...gazeta.pl> napisał:

    Wielkie Dzięki za rozjaśnienie sytuacji aczkolwiek:

    > Punktow ok. 240 aptek ale polowe sobie mozna darowac + hurtownie, ilosc w
    > zaleznosci od regionu. Wizyt dziennie dokladnie nie wiem ale ok 6.

    Co ze sklepami spożywczymi, stacje paliw, sklepami convenience?
    Czy ktoś w tych kanałach nadzoruje dystrybucję?

    > Nie. W samochodzie wozisz kupe gadzetow na lapowki. Zbierasz zamowienia,
    ale
    > sam nie sprzedajesz. Przynajmniej w tych najwiekszych.

    Rozumiem, że są umowy centralne z hurtowniami do których te zamówienia są
    dostarczane.
    Czy raczej jest to jeden dystrybutor na cały kraj czy też wielu lokalnych?

    > Tu nie wiem o co chodzi. nie slyszalem :]

    Chdzi o to, że detaliści biorą fajki lub leki na paragon z hurtowni
    i zakupu nie wykazują w księgah handlowych a wtedy cała marża do kieszeni.
    Zastanawiam się jak jest w tej grupie. Słyszałem o 50/50 (%) w Warszawie.

    > To chyba wszystko. Tak z ciekawosci. Dziwi troche rozrzut fajki/leki. To w
    > jednej firmie?
    Chodzi o Category Managera w Wielkiej Dystrybucji gdzie Papierosy połączono
    z Lekami OTC.
    Zdrowe połączenie:-)

    Pozdrawiam
    Dimitre