PracaGrupypl.praca.dyskusje+ + P R O T E S T + + › Re: + + P R O T E S T + +
    From: "winetu" <P...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: + + P R O T E S T + +
    Date: Fri, 23 May 2003 10:51:51 +0200

    Użytkownik "kret" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bakife$hpm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie jestem miłośnikiem AWS-u ani innych takich organizacji, ale
    przynajmniej
    > wprowadzili cztery poważne reformy, które SLD zaprzepaszcza i niweczy. SLD
    > osiem lat temu i teraz nie zrobiło NIC oprócz ruchów pozorowanych, łatania
    > dziur przez wyciąganie ludziom pieniędzy z kieszeni i zawłaszczania
    > wszelkich dających się zagospodarować politycznie i stołkowo miejsc
    (media,
    > pół-państwowe spółki i mnożące się agencje z miejscami "pracy" dla
    kolesi).
> [...]

    Tak jeszcze mi przyszły 2 sprawy do głowy rożniący ten rząd o poprzednich.
    1 o której częściowo wspomniałeś to że ich polityka gospodarcza to tylko
    szukanie kasy dla budżetu bez uwzględniania następstw gospodarczych jakie
    niesie to wysysanie gotówki od wszystkich podmiotów jakich tylko się da.
    2 Zakłamanie jakiego jescze nie było, ale tutaj nie będę się rozpisywał bo
    przykładów jest tyle, że starczy na pracę doktorską.