PracaGrupypl.praca.dyskusje+ + P R O T E S T + + › Re: + + P R O T E S T + +
  • Data: 2003-05-23 07:26:09
    Temat: Re: + + P R O T E S T + +
    Od: "kret" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie jestem miłośnikiem AWS-u ani innych takich organizacji, ale przynajmniej
    wprowadzili cztery poważne reformy, które SLD zaprzepaszcza i niweczy. SLD
    osiem lat temu i teraz nie zrobiło NIC oprócz ruchów pozorowanych, łatania
    dziur przez wyciąganie ludziom pieniędzy z kieszeni i zawłaszczania
    wszelkich dających się zagospodarować politycznie i stołkowo miejsc (media,
    pół-państwowe spółki i mnożące się agencje z miejscami "pracy" dla kolesi).
    Trzeba być ślepym, żeby nie widzieć różnicy między kierunkiem
    socjalistyczno-oportunistycznym a progospodarczo-rynkowym.

    pk