eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeOutsourcing IT: plusy i minusy › Re: Outsourcing IT: plusy i minusy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newshub.sdsu.edu!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com
    !postnews.google.com!s19g2000prg.googlegroups.com!not-for-mail
    From: gonzik <b...@y...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Outsourcing IT: plusy i minusy
    Date: Wed, 12 Dec 2007 07:40:22 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 47
    Message-ID: <a...@s...googlegroups.com>
    References: <fj0kht$8hg$1@atlantis.news.tpi.pl> <fj1kf2$l3b$1@opal.icpnet.pl>
    <fjlhkm$6l5$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.31.11.80
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1197474022 4905 127.0.0.1 (12 Dec 2007 15:40:22 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Dec 2007 15:40:22 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: s19g2000prg.googlegroups.com; posting-host=213.31.11.80;
    posting-account=G45OVQoAAACg8RVyPFKx-OfckvjDaYr4
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-GB; rv:1.8.1.11)
    Gecko/20071127 Firefox/2.0.0.11,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:216297
    [ ukryj nagłówki ]

    On Dec 11, 4:26 pm, futszaK <f...@g...com> wrote:
    > ps wrote:
    > > AlterEgo pisze:
    > > Podstawowy minus jest taki, że człowiek z IT nie występuje w roli
    > > pracownika tylko wykonawcy zleceń klienta. Innymi słowy, może liczyć się
    > > ze wszystkim co najgorsze. Raczej trudno jest o dobre stosunki z
    > > klientem, bo wczesniej czy pozniej coś jest wykonane nie po mysli
    > > klienta. Klient nie liczy się z Twoim zdaniem, ani z Twoim czasem.
    > > Klient płaci i wymaga...
    >
    > to dziala rowniez w druga strone, w kazdej chwili moge powiedziec ze nie
    > mam czasu na kolejne zlecenie, albo ze cena tego typu zlecen wzosla o
    > 50%, a ja znam temat (to dosyc istotne szczegolnie w IT), ktos inny
    > musialby sie wdrozyc, wykonujac mase bledow ktore ja juz przerabialem, a
    > klienci klienta sie denerwuja, chca zeby bylo zrobione "na wczoraj" i
    > tak dalej
    >
    > jako zleceniobiorca moge pracowac dla konkurencji zleceniodawcy, miec
    > calkowicie oficjalnie albo potencjalnie wlasnych klientow (wystawiac im
    > faktury) co powoduje ze zleceniodawca ma swiadomosc ze jak przestanie mi
    > zlecac to ja z dnia na dzien moge mu uruchomic konkurencje

    Ale nie chodzilo mu o kontrakt z firma outsorcingowa tylko prace w
    takiej firmie ;-)

    Osobiscie bylem bo dwoch stronach barykady. Od strony wykonawcy jest
    tak jak napisal AlterEgo.

    Od strony klienta. Nie wiem jak jest z firmami z PL'u. Z firmami z
    Azji jest tak. Ze jest jeden, moze dwoch kumajacych ludzi w zespole.
    Reszta to jest ekipa z pierwszej lapanki z ulicy ktorym wcisneli
    szybki kurs produktu, posadzili za komp i powiedzieli ze sa senior
    specialilsts. Kumajacy goscie robia za nianki reszty oszolomow. Niby
    to taniej ale dluzej i jakosc slaba wiec w sumie drozej. Klient rzadko
    zadowolony.

    Plusy pracy w firmie ousourcingowej sa nastepujace. Jesli jestes dobry
    to pracujesz mniej niz 8 godzin - klientowi wciskasz film ze to
    zadanie to masakra. Jestes praktycznie caly czas na miejscu prawie
    zero wyjazdow.

    Pozdrav,
    Gonzik.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1