PracaGrupypl.praca.dyskusjeOutsourcing IT: plusy i minusy › Re: Outsourcing IT: plusy i minusy
    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Outsourcing IT: plusy i minusy
    Date: Tue, 11 Dec 2007 09:26:09 -0500

    ps wrote:
    > AlterEgo pisze:

    > Podstawowy minus jest taki, że człowiek z IT nie występuje w roli
    > pracownika tylko wykonawcy zleceń klienta. Innymi słowy, może liczyć się
    > ze wszystkim co najgorsze. Raczej trudno jest o dobre stosunki z
    > klientem, bo wczesniej czy pozniej coś jest wykonane nie po mysli
    > klienta. Klient nie liczy się z Twoim zdaniem, ani z Twoim czasem.
    > Klient płaci i wymaga...

    to dziala rowniez w druga strone, w kazdej chwili moge powiedziec ze nie
    mam czasu na kolejne zlecenie, albo ze cena tego typu zlecen wzosla o
    50%, a ja znam temat (to dosyc istotne szczegolnie w IT), ktos inny
    musialby sie wdrozyc, wykonujac mase bledow ktore ja juz przerabialem, a
    klienci klienta sie denerwuja, chca zeby bylo zrobione "na wczoraj" i
    tak dalej

    jako zleceniobiorca moge pracowac dla konkurencji zleceniodawcy, miec
    calkowicie oficjalnie albo potencjalnie wlasnych klientow (wystawiac im
    faktury) co powoduje ze zleceniodawca ma swiadomosc ze jak przestanie mi
    zlecac to ja z dnia na dzien moge mu uruchomic konkurencje

    futszaK