PracaGrupypl.praca.dyskusjeOto co usłyszałam w doradztwie personalnym › Re: Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
    From: KornelO <r...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
    Date: Thu, 19 May 2005 00:46:43 +0200

    Dnia 2005-05-18 14:41, spoglądając w dolinę, Użytkownik Shady napisał:

    > [...]
    > chodzi. No wiec tłumacze, ze chcialam uzyskać wyjasnienie czym rozni sie GUP
    > od WUP i czy maja jakies oferty. Na co pani zdziwiona mowie ze nie.. ze oni
    > maja tylko oferty pracy zagranicznej... ekhmm..
    > [...]

    Jeszcze przed wejściem do UE, zaszedłem do WUP w moim mieście czyli
    Jeleniej Górze (dokładnie to jest WUP we Wrocławiu Filia w Jeleniej
    Górze). Otrzymałem tam takie informacje jak Shady. Więc zapytałem, jakie
    oferty pracy za granicą posiadają, a pani mi na to, że Warszawa/Wrocław
    (nie pamiętam), czasem przyśle jedną lub dwie oferty, ale zasadniczo to
    nie mają żadnych, ponieważ jesteśmy za blisko granicy (Warszawa/Wrocław
    wychodzi z założenia, że tak blisko granicy ludzie sami sobie załatwią
    pracę). Szybciej będzie jak sobie sam coś załatwię za granicą i jeśli
    chce, żeby to było legalnie, to pracodawca może przysłać do nich imienne
    zapotrzebowanie na mnie.

    Pozdrawiam
    Kornel