PracaGrupypl.praca.dyskusjeOto co usłyszałam w doradztwie personalnym › Re: Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
  • Data: 2005-05-18 17:14:59
    Temat: Re: Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

    >Chyba uwierze w to co powiedziano mi w doradztwie...

    e tam nie podlamuj sie.. ja zauwazylam ze praca przychodzi... falami
    :)

    np - po obronieniu szukalam pracy rowny rok (nie nalezal mi sie staz z
    UP bo skorzystalam ze szkolenia)
    potem znalazlam na umowe o prace na 3 miesiace-- byla to srednia praca
    - i pracodawca tez nienajszczesliwszy.. ale o tym juz tu kiedys
    pisalam..
    od 1 marca zaczelam znowu intensywnie szukac pracy.. no i zaowocowalo
    to troszke wieksza czestotliwosc spotkan... ale co tez juz tu pisalam
    - kilka razy bylam na jakichs fikcyjnych rekrutacjach gdzie juz
    wczesniej byl wybrany kandydat...
    za to wczoraj mialam 2 rozmowy w jednym dniu ... iii... juz wczoraj z
    jednej firmy zaproponowali mi prace na etat, w dosc ugruntowanej
    firmie i to na dodatek na start za min 1000 zl na reke (moze nawet
    wiecej - ustalone bedzie ostatecznie w piatek - bo dzis i jutro na
    razie mnie wdrazaja i ucza bslugi kilku firmowych programow do
    fakturowania i ksiegowania - obserwuja jak szybko "lapie" o co
    chodzi)
    najwidoczniej spodobalam sie i postanowili mnie przyjac pomimo tego ze
    nie posiadalam wymaganych kwalifikacji na to stanowisko - postanowili
    wiec zaryzykowac i mnie szybko nauczyc tego co trzeba :) - ja sie
    ciesze :) nie tylko bede miala prace ale jeszcze podniose sobie
    kwalifikacje i naucze sie czegos nowego :)

    ale jeszcze lepsze jest to ze dzis w czasie "wdrazania" zaproszono
    mnie takze na nastepny etap z drugiej rozmowy na jakiej wczoraj bylam
    :) - ale chyba bede musiala odmowic.. bo proponuja na poczatek
    miesieczny bezplatny staz, potem umowe zlecenie a dopiero potem
    etat...
    chyba mialam wczoraj dobry dzien "rekrutacyjny" :)

    wiec glowa do gory.. fortuna kolem sie toczy

    powodzenia :)

    CanoE
    Time is on my side