PracaGrupypl.praca.dyskusjeOswiadczenie kandydata o niekaralnosci .. › Re: Oswiadczenie kandydata o niekaralnosci ..
    From: Konrad Piwowarski <k...@g...umcs.lublin.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Oswiadczenie kandydata o niekaralnosci ..
    Date: Wed, 13 Feb 2002 10:36:19 +0100

    > rok doswiadczenia w .NET?
    > imho ta platforma jeszcze nie istnieje....

    ?ukasz:

    ma?y konkurs (niestety bez nagród):-)) :
    1. wejd 1/4 na stron? np.
    http://www.componentsource.com/Marketplace/Default.a
    sp?SC=NET
    i odpowiedz nam na pytanie: Po co sprzedawaae komponenty dla nieistniej?cej
    platformy?

    2. wejd 1/4 np. na stron? np. http://www.devexpress.com
    i odpowiedz nam na pytanie: jak mo?na pisaae przez minimum rok komponenty w
    nieistniej?cej platformie?

    Reasumuj?c: wymaganie 1 rok do?wiadczenia w .net to nic dziwnego (nawet
    je?li oparte na wersjach beta owego ?rodowiska).

    > tak wogle to niezle sie usmialem jak to czytalem.....

    hmmm, proponuj? wi?c byae mniej pryncypialny w os?dach;
    Moim zdaniem to dobrze ?wiadczy o firmie (jej ludziach), ?e chce zatrudniaae
    osoby o najwy?szych, umiej?tno?ciach - jest to przecie? jej zdrowy instynkt
    samozachowawczy...

    A tylko od nas zale?y jak to wykorzystamy.

    pozdrawiam
    T.

    PS. Co do umiej?tno?ci: podane wymagania nie by?y wg mnie b a r d z o
    wy?rubowane;