PracaGrupypl.praca.dyskusjeOswiadczenie kandydata o niekaralnosci .. › Re: Oswiadczenie kandydata o niekaralnosci ..
  • Data: 2002-02-13 07:36:17
    Temat: Re: Oswiadczenie kandydata o niekaralnosci ..
    Od: "MJ Skorupscy" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Looki" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a4b9ds$g9l$1@opat.biskupin.wroc.pl...
    > Witam
    > Przy skladaniu dokumentow apliacyjnych na stanowisko w Państwowym Urzędzie
    > poproszono mnie o dostarczneie oświadczen o niekaralnosci za przestepstwa
    > oswiadczenie o kożystaniu z pelni praw publicznych ..
    >
    > Jezeli ktos wie jak takie oswiadcznenia wygladają.....mozna prosic o
    > podpowiedz lub jakis wzor ???
    >
    > tzn ogolnie zdaje sobie sprawe że mam napisać iz .oswiadczam że i ble ble
    > ble......

    Mylisz sie:) Takie zaswiadczenie jest wydawane przez Sad. Musisz udac sie do
    Sadu wlasciwego dla Twojego miejsca zamieszkania i tam o to poprosic (a
    wlasciwie do kupic - nie wiem ile teraz to koszuje, jakis czas temu chyba
    okolo 50 zl, ale moge sie mylic). Z reguly w informatorium skieruja Cie do
    odpowiedniej komorki

    pozdrawiam
    Marta