PracaGrupypl.praca.dyskusjeOstrzezenie -Badmor (dlugie) › Re: Ostrzezenie -Badmor (dlugie)
    From: "Włodek" <1...@h...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.praca.dyskusje,pl.regionalne.trojmiasto
    Subject: Re: Ostrzezenie -Badmor (dlugie)
    Date: Thu, 16 Jan 2003 07:54:17 +0100

    Macie stare komunictyczno-socjalictyczne podejście do życia. Jak zresztą
    wielu starszych Polaków. Wam się tak naprawdę nic nie należy. Pracodawca
    płaci tyle ile wymusza na nim rynek pracy. Nikt prywatny nie zapłaci więcej
    niż musi. A jeśli nie chcesz pracować to nie musisz !!! Chcesz zarabiać
    więcej ? Mało Ci ? To ucz się ale w tych dobrych szkołach. Na pewno (i tu z
    pewnością wielu się wzburzy ale taka jest prawda) nie nauczysz się niczego w
    szkołach za 1k....5k za semestr. Takie szkoły powstały tylko po to by wydoić
    kasę. TYLKO PO TO. Mam tu również na myśli szkolenie zaoczne. Bo ile poziom
    dzienny w wielu szkołach państwowych jest niezły to już poziom zaoczny czy
    wieczorowy jest nic nie warty. Sam nie zatrudniłbym takich osób po takich
    szkołach. Z definicji odpadają !!!

    Przy wysyłaniu poczty wytnij '123' z adresu (antyspam).