PracaGrupypl.praca.dyskusjeOsiołkowi w żłobu dano ... › Re: Osiołkowi w żłobu dano ...
    From: "jaQbek" <j...@s...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Osiołkowi w żłobu dano ...
    Date: Thu, 26 Jun 2008 23:45:40 +0200

    wiadomości news:e92864p45c1m5bbg3av92ebs03fk4k06s0@4ax.com...
    > On Thu, 26 Jun 2008 23:11:20 +0200, "jaQbek" <j...@s...eu> wrote:
    >
    > Poza tym wiedza o tym, jak wygląda system bankowy od środka i praktyka
    > w banku to bardzo dobra waluta przy kolejnej zmianie pracy.
    Widzisz Adaś, i tu jesteś w małym błędzie.
    Jak napisałem, przy tym systemie bankowym robiłbym tylko interfejs użytkownika,
    nie logikę biznesową, niestety. Bankowe bebechy byłyby dla mnie czarną skrzynką,
    której bym niestety, nie dotykał.
    Tu, gdzie obecnie pracuję, i gdzie niestety zmuszony byłem się z firmą rozstać,
    robiłem właśnie systemy bankowe od środka. I ze świeczką możesz szukać w bankach
    ludzi, którzy mieliby takie pojęcie o funkcjonowaniu systemów bankowych "od
    środka", jakie ma główny analityk w tej firmie. Wysłałem ofertę do kilku firm,
    które podobnymi rzeczami się zajmują, ale niestety nie odezwały się :(. Tak więc
    to doświadczenie, którego zdobycie stawiasz jako atut pracy w banku, mam.
    W Altkomie miałbym robić przy jakimś projekcie wewnętrznym, a więc jak dla mnie
    też nie bardzo rozwojowa robota. Poza tym obawiam się trochę "korporacyjności"
    tej firmy. Za dużo czytałem o tym, jak zdobywa się tam stanowiska zgodnie z
    regułą Petera*

    *Każdy w pracy dąży do zajęcia swoich szczytów niekompetencji