PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oprogramowanie do firmy [help me]

  • 1. Data: 2002-09-18 13:54:09
    Temat: Oprogramowanie do firmy [help me]
    Od: "Gabriel" <g...@w...pl>

    Jakie znacie oprogramowania darmowe albo tanie (do 100-200 zł) które można w
    ykorzystywać
    w działalności gospodarczej. Chodzi o programy biurowe, graficzne, do tworze
    nia www,
    i inne. Może ktoś z Was też ma firme i pracuje na jakiś darmowych programach
    to proszę o pomoc!
    Pomóżcie!

  • 2. Data: 2002-09-18 14:29:05
    Temat: Re: Oprogramowanie do firmy [help me]
    Od: "Sylwester Sikorski" <s...@w...pl>

    Najlepiej to sciagaj sobie wersje 30 dniowe albo inne dema czy triale i
    tyle.. nie musisz placic najwyzej za miesiac poszukasz czegos nowego..
    Pozdrawiam,
    Sylwek

  • 3. Data: 2002-09-18 14:32:40
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Wed, 18 Sep 2002 15:54:09 +0200, "Gabriel" <g...@w...pl> wrote:

    >Chodzi o programy biurowe, graficzne, do tworze
    >nia www,
    >i inne.

    Biurowe - Star Office
    WWW - Front Page Express
    Inne - zależy jakie ;-)

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 4. Data: 2002-09-18 14:52:06
    Od: a...@e...pw.edu.pl

    > Biurowe - Star Office
    Z tego co wiem nie jest za darmo. Darmową wersją jest OpenOffice.

    Generalnie nie kupisz softu za 100 zł. (Tyle to nawet sam system nie kosztuje).
    Jednak istnieje alternatywa. Całkowicie za friko masz linuksa z kilkuset
    tysiącami programów - do wyboru do koloru.

    Wymienię kilka z moich ulubionych:

    Biurowe -> Koffice, OpenOffice (90% zgodny z MS Office)
    Arkusze -> Gnumeric (99% zgodny z Excelem)
    Zarządzanie i poczta -> Evolution (Coś jak Outlook)
    HTML -> Quanta, Bluefish
    Poczta -> Sylpheed

    I wiele wiele innych.

  • 5. Data: 2002-09-18 15:26:43
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
> [...]
    >Arkusze -> Gnumeric (99% zgodny z Excelem)
    >Zarządzanie i poczta -> Evolution (Co jak Outlook)

    Zacytowane oprogramowanie "za friko" jest mizernej jakosci, nie nadaje
    sie do zastosowan inny niz hobbystyczne.
    Jesli nie stac Cie na jakis "dorosly" pakiet biurowy, zastanów sie nad
    czyms mniejszym - pakietami zintegrowanymi np. AppleWorks, Ms Works.
    Kupisz go za niewiele wiecej niz 100zl, a dostaniesz drukowana
    instrukcje obslugi, wsparcie przez telefon.

    Pozdrawiam
    Artur

  • 6. Data: 2002-09-18 15:27:22
    Od: Andrzej Górny <AGorny@SPAMEROM_NIEeragsm.info>

    artur dyksinski wrote:

> [...]
    > Kupisz go za niewiele wiecej niz 100zl, a dostaniesz drukowana
    > instrukcje obslugi, wsparcie przez telefon.

    Nie nadaje sie? Nie wiem czy widziales jak dziala pakiet OpenOffice...
    Wracajac do pierwszego postu:
    Linux jako system operacyjny, OpenOffice - pakiet biurowy, GIMP - grafika
    bitmapowa, Quanta do tworzenia WWW i wiele wiele innych.
    Na calosc nic nie wydasz, a zrobisz wszystko co chcesz.

    --
    Andrzej Górny
    A...@e...info, www.gsm-info.com

  • 7. Data: 2002-09-18 15:43:54
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>

> [...]
    > bitmapowa, Quanta do tworzenia WWW i wiele wiele innych.
    > Na calosc nic nie wydasz, a zrobisz wszystko co chcesz.

    Kiedys postanowilem zaoszczedzic na MS Office i zainstalowalem StarOffice'a.
    Uruchamial sie wiecznosc, bledy na kazdym kroku, drukowal czyste kartki
    zamiast dokumentow, usuwal czasem plik dokumentu, ktory nagle z jakichs
    powodow wydal mu sie niepoprawny.
    Mowie o wersji pod Windows, pod Linuxa nie probowalem.
    Szczerze polecam ... konkurencji ;)

    Pozdrawiam
    Pawel Sokolowski

  • 8. Data: 2002-09-18 15:58:52
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "Sylwester Sikorski" <s...@w...pl> wrote in message

    > Najlepiej to sciagaj sobie wersje 30 dniowe albo inne dema czy triale i
    > tyle.. nie musisz placic najwyzej za miesiac poszukasz czegos nowego..

    90% triali nie wolno używać do celów komercyjnych.

    Tomek Z.

  • 9. Data: 2002-09-18 16:04:38
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    <a...@e...pw.edu.pl> wrote in message

    > Generalnie nie kupisz softu za 100 zł.

    Pajączek. Moim skromnym zdaniem rewelacja.

    Tomek Z.

  • 10. Data: 2002-09-18 16:08:59
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
    >artur dyksinski wrote:
    >
    > -> Sylpheed

    >Nie nadaje sie? Nie wiem czy widziales jak dziala pakiet OpenOffice...
    Widzialem.
    Bardzo wolny, czesto wysypujacy sie, zle importowal dokumenty z Ms
    Offica.
    Starczy?
    >Wracajac do pierwszego postu:
    >Linux jako system operacyjny,
    Rekomendujesz linux (unix) do zastosowan biurowych?
    Sadysta?

    >OpenOffice - pakiet biurowy, GIMP - grafika
    >bitmapowa, Quanta do tworzenia WWW i wiele wiele innych.
    >Na calosc nic nie wydasz, a zrobisz wszystko co chcesz.
    A przy tym nie masz:
    *drukowanej instrukcji obslugi
    *wsparcia
    *pewnosci ze "twórcy" nie znajda sobie innej rozrywki i
    (tak z dnia na dzien) nie zaczna grac w golfa zamiast rozwijac
    dla ciebie program (za darmo).
    *pewnosci ze "twórcy" zareaguja na zgloszone przez Ciebie
    bledy.
    Musisz za to poswiecic sporo czasu:
    *na nauke "nie najprostszego" systemu operacyjnego -Unix'a
    *obslugi programów które nie sa: intuicyjne/ wygodne/ stabilne.

    Fakt to oprogramowanie jest za darmo, ale kosztuje bardzo duzo
    czasu...
    IMHO cena nie jest warta mozliwosci (jesli chodzi o zastosowania
    desktop)

    Pozdrawiam
    Artur