PracaGrupypl.praca.dyskusjeOprogramowanie › Re: Oprogramowanie
  • Data: 2005-05-14 15:02:39
    Temat: Re: Oprogramowanie
    Od: "Bartek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ja się podepnę tutaj: czy ktoś wie jak reaguje BSA na przypadki w
    > stylu:
    >
    > * nieobsługiwany przez GASPa system operacyjny (niech to będzie chociażby
    > głupi Linux, nie mówiąc już o jakimś bardziej fikuśnym - QNX albo
    > Reliant
    > Unix)?

    Nie skanuja - ew. przeszukanie "reczne" (jezeli potrafia ;-) )
    > * szyfrowane dyski/partycje/hasła na bios - generalnie zestaw zabezpieczeń
    > uniemożliwiających przeprowadzenie skanu. Uprzejmie proszą
    > o rozszyfrowanie/odblokowanie, grożąc... no właśnie, czym?

    Prosza o dostep - nie sa sami maja ze soba policje i nakaz prokuratora
    (czyli jak nie udostepnisz to wezma ze soba komputer i beda sie nim bawic -
    czyli probowac sie dostac do danych)

    > * postawę rejtanową połączoną z 'a co mi zagwrantuje że pan audytor
    > podczas
    > skanu nie ukradnie Bardzo Ważnych Danych które mam, o tutaj, na tym
    > komputerze'?

    To tak samo jak US dobiera sie do dokumentow finasowych firmy - a sa Bardzo
    Taje i Bardzo Wazne.
    Zreszta maja nakaz czyli j.w.

    Jezeli jest kontrol na zasadzie dobrowolnosci, czyli przychodza sami panowie
    z BSA (a nie spotkalem sie z tym) i mowia, ze slyszeli itd. to kwestia
    dogadania. Zreszta ja bym pierw poprosil ich o dkumenty i zadzwonil do
    przedstawicielstwa BSA w Warszawie. Rozni oszusci chodza po swiecie......