PracaGrupypl.praca.dyskusjeOprogramowanie › Re: Oprogramowanie
  • Data: 2005-05-14 14:09:23
    Temat: Re: Oprogramowanie
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Bartek write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of czw, 12 maj 2005 at 17:21 GMT

    >Na stronie BSA jesr link do GASPa. rejestrujesz sie i mozesz bawic sie nim
    >(o ile dobrze pamietam (wiadomosci z przed 1.5 roku) mozna skanowac do 20
    >komputerow).

    To ja się podepnę tutaj: czy ktoś wie jak reaguje BSA na przypadki w stylu:

    * nieobsługiwany przez GASPa system operacyjny (niech to będzie chociażby
    głupi Linux, nie mówiąc już o jakimś bardziej fikuśnym - QNX albo Reliant
    Unix)?
    * szyfrowane dyski/partycje/hasła na bios - generalnie zestaw zabezpieczeń
    uniemożliwiających przeprowadzenie skanu. Uprzejmie proszą
    o rozszyfrowanie/odblokowanie, grożąc... no właśnie, czym?
    * postawę rejtanową połączoną z 'a co mi zagwrantuje że pan audytor podczas
    skanu nie ukradnie Bardzo Ważnych Danych które mam, o tutaj, na tym
    komputerze'?

    Pytam z czystej ciekawości, jeżeli ktoś widział jedną z powyższych sytuacji "na
    żywo" to chętnie opowieści wysłucham.

    Pozdrawiam,

    KT
    --