PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinie o firmie Infovide

  • 1. Data: 2006-03-10 17:23:58
    Temat: Opinie o firmie Infovide
    Od: "sirnowy" <s...@a...waw.pl>

    witam

    Czy moze sie ktos podzielic opiniami o firmie Infovide w
    Warszawie(www.infovide.pl). Jestem studentem, ktory wlasnie umowil sie tam
    na swoja pierwsza rozmowe kwalifikacyjna :) Czy ktos moze był, widział i wie
    jak wyglada tam taka rozmowa itp. Interesuja mnie tez ogolne opinie o firmie
    tzn. jak sie tam pracuje, jak płaca, jakie sa szanse rozwoju itd.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-03-11 12:52:44
    Temat: Re: Opinie o firmie Infovide
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Użytkownik "sirnowy" <s...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > firmie tzn. jak sie tam pracuje, jak płaca, jakie sa szanse rozwoju itd.

    Co prawda nie bylem na rekrutacji ale dzwonilem kiedys do ich rekruterow i
    poziom kultury osobistej robil wrazenie. Wrazenie pozostawili po sobie
    bardzo dobre.

  • 3. Data: 2006-03-11 15:41:53
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Parasol napisał(a):
> [...]
    >>

    > Co prawda nie bylem na rekrutacji ale dzwonilem kiedys do ich rekruterow i
    > poziom kultury osobistej robil wrazenie. Wrazenie pozostawili po sobie

    A ja rozmawiałem swego czasu z zarządem i wrażenie pozostawił takie
    sobie. :) Ale to historia na zupełnie inną bajkę...

    pozdr.
    m.

  • 4. Data: 2006-03-13 09:46:37
    Od: m...@o...pl

    Bylem tam na szkoleniu. Nie wiem, czy chodzi o dzial edukacja.
    Atmosfera wydaje sie mila, gosc który prowadzil kurs tez byl
    (ex)studentem. Opowiadal, ze zaczynal od Flash, teraz prowadzi tez
    php.

  • 5. Data: 2006-03-13 12:57:39
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > firmie tzn. jak sie tam pracuje, jak płaca, jakie sa szanse rozwoju itd.

    Mailem przyjemnosc z kolesiami od wdrozen - sympatyczni ludzie, glodni nie
    chodzili ani obdarci, wiec pewnie im jakos tam placa:) Mysle, ze jak tam
    pojdziesz, to zle nie trafisz.
    pozdro
    /p