PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinia o firmie Microsoft Polska

  • 1. Data: 2003-03-18 15:37:32
    Temat: Opinia o firmie Microsoft Polska
    Od: "Annopolus" <a...@o...pl>

    Grupowicze,

    Prosze o informacje na temat warunkow pracy w firmie Microsoft Polska, tak w
    zakresie wsparcia technicznego jak i sprzedazy. Atmosfera, standardy,
    komunikacja wewnetrzne, wewnetrzna wspolpraca czy rywalizacja,
    wynagrodzenie, etc...

    Prosilbym jednakze o wstrzymanie sie z opiniami na temat Microsoft w
    kontekscie ich produktow (komu nie dziala, jak funkcjonuje wsparcie
    techniczne, ze za wolne, etc... :-))))

    Pozdrawiam
    Annopolus

  • 2. Data: 2003-03-18 16:21:53
    Temat: Re: Opinia o firmie Microsoft Polska
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Annopolus" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakresie wsparcia technicznego jak i sprzedazy. Atmosfera, standardy,
    > komunikacja wewnetrzne, wewnetrzna wspolpraca czy rywalizacja,

    Jako ciekawostka:
    W PL pracownicy sa zatrudniani przez 2 Microsofty: Corporation i sp. z o.o.
    Kiedys na szkoleniu facet o tym napomknal. Potem jakies tam nowosci
    przezentowala jakas wazna babka, nie potrafila odpowiedziec na jedno z pytan
    dotyczacych kulis czegos tam, wtedy ja zapytalem czy jest z korporacji czy
    ze spolki. Bardzo jej sie to nie spodobalo, znikl gdzies firmowy usmiech. A
    dlaczego pytasz? No bo pewnie ci z korporacji wiedza wiecej. A skad wiecie
    ze jest taki podzial, a kto dokladnie wam to mowil ...

  • 3. Data: 2003-03-19 08:38:38
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > W PL pracownicy sa zatrudniani przez 2 Microsofty: Corporation i sp. z
    o.o.

    to pewnie ci z korporacji maja dużo lepiej...

    M.

  • 4. Data: 2003-03-19 09:26:04
    Od: "Annopolus" <a...@o...pl>

    Użytkownik "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > o.o.
    >
    > to pewnie ci z korporacji maja dużo lepiej...
    >
    > M.

    Ciekawe, jak wyglada forma prawna takiej umowy? Bo jak rozumiem to umowa
    (kontrakt?) podpisywany jest bezposrednio z HQ? Czy osoba fizyczna moze taki
    kontrakt podpisac, czy musi byc posrednik? Jak wyglada sprawa ubezpieczen,
    ZUS, podatkow, etc...?

    Annopolus

  • 5. Data: 2003-03-22 17:03:00
    Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Annopolus" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Prosze o informacje na temat warunkow pracy w firmie Microsoft Polska
    W jednym z numerów "Profitu" byl artykuł o liderach i maruderach wsród firm.
    Microsoft jest jedym z liderów, jesli chodzi o umozliwienie samodzielnosci
    pracownikom ("twórcza praca").
    Pozdrawiam
    Ania

  • 6. Data: 2003-03-24 21:54:48
    Od: "Krzysiek" <c...@p...onet.pl>

    Witam,

    moja znajoma pracuje tam jako handlowiec od prawie roku.
    Generalnie jest zadowolona, pelen pakiet socjalny, 2,5 tys. netto, calkiem
    mila atmosfera no i prestiz firmy.
    Dodatkami sa gadzety firmowe - ksiazki, jakies ciuchy, kubki itd. Niekiedy
    imprezy integracyjne.

    Pozdrawiam

    Krzysiek