PracaGrupypl.praca.dyskusjeOpinia o firmie COMPUTER SERVICE SUPPORT S.A. › Re: Opinia o firmie COMPUTER SERVICE SUPPORT S.A.
  • Data: 2003-01-28 01:20:20
    Temat: Re: Opinia o firmie COMPUTER SERVICE SUPPORT S.A.
    Od: HS001 <s...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Jan 2003 12:34:15 +0100, Ireneusz Pełech <i...@c...com.pl>
    wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy kots moze mi cos powiedziec na temat firmy COMPUTER SERVICE
    > SUPPORT S.A. (CSS S.A.). Chodzi mi o to jak tam jest, jak zatrudniaja
    > czlowieka i jak jest z platnosciami (czy pensje przychodza w terminie).
    Pracowałem tam od sierpnia 95 do lipca 96. Firma była wtedy jeszcze
    mała, była sp. z o. o. i nie była notowana na giełdzie. Były poślizgi
    z płacenie kasy - tak do tygodnia - ale nie wiem czy była to świadoma
    działalność firmy czy też niewydolność systemów bankowych. Było też
    sporo roboty po godzinach. Problem w tym, że firma jakoś niezbyt
    paliła się do płacenia za te nadgodziny. M. in. właśnie dlatego
    odszedłem z CSS. Ale jakiś czas temu rozmawiałem z kumplem, który tam
    został i twierdzi, że firma mocno sporządniała. Nie wiem nic na temat
    obecnych wynagrodzeń. AFAIR moich czasów prosty serwisant zarabiał w
    okolicach średniej krajowej.

    HS