PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres wypowiedzenia umowy o współpracy › Re: Okres wypowiedzenia umowy o współpracy
    From: Arek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Okres wypowiedzenia umowy o współpracy
    Date: Thu, 14 Dec 2006 20:09:02 +0100

    Kaizen napisał(a):
    > Pięknego dnia Wed, 13 Dec 2006 15:35:33 +0100, Arek
    > <g...@p...onet.pl> zakodował:

    > [...]
    >
    > Pytanie do speców od prawa cywilnego. Rozumiem, że sądzisz, że masz
    > umowę firma-firma.
    Nie, to jest umowa ramowa, która określa zasady zawierania umów o dzieło.

    > Jaki urlop? Urlopy to umowa o pracę.
    Oj, a nie prościej założyć, że ten urlop to jest po prostu nieformalna
    umowa pomiędzy mną a pracodawcą? ;)

    > Jeżeli masz obowiązek pracy (czyli umowę o pracę) to żeby przy
    > miesięcznym okresie wypowiedzenia rozstać się z końcem stycznia musisz
    > umowę wypowiedzieć jeszcze w grudniu.

    A jeśli to nie jest umowa o pracę i mówi TYLKO o jednomiesięcznym
    okresie wypowiedzenia, to też muszę z końcem grudnia? Czy gdy złożę np.
    4 stycznia będzie wystarczyło, że będę pracował do 4 lutego czy do końca
    lutego? Cały czas przy założeniu (prawdziwym), że umowa nie stanowi inaczej.