PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres wypowiedzenia miesiąc czy już 3 miesiące ? › Re: Okres wypowiedzenia miesiąc czy już 3 miesiące ?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Okres wypowiedzenia miesiąc czy już 3 miesiące ?
    Date: Wed, 6 Oct 2010 23:02:52 +0200

    W wiadomości news:i8ig6d$bd0$1@inews.gazeta.pl grzesiek
    <g...@g...pl> pisze:

    > Nigdy, poprostu z definicji nie pracuje dluzej niż 3 lata w jednej
    > firmie,
    Dziwne. Tak szybko paskudzi się atmosfera wokół ciebie i wiejesz?

    > a ponieważ charakter mojej pracy pozwala mi na podróże po całym
    > świecie to korzystam z tego :)
    Stewardessa?
    Może, ale piszesz jakoś ciągle z tego samego miejsca świata.

    > Czyli nie spełniają ( te osoby ) swoich pragnień, tylko dostosowuję się
    > do tego, do czego zmusza je życie
    Na tym właśnie polega racjonalizm. I pragmatyzm.
    Krótko mówiąc zdrowy rozsądek.

    > Ja poprostu mam tą możliwość, że mogę
    > mieć "chcenia" nie koniecznie racjonalne - mam możliwość wyboru -
    > miesiąc albo trzy wymówienia (wracając do wątku).
    Po prostu (piszemy oddzielnie - przyp. mój) każdy może mieć "chcenia"
    niekoniecznie (piszemy łącznie - przyp. mój) racjonalne. Ba - może je nawet
    próbować realizować. Granica nonsensu jest często nieostra.

    > Obawiam się, że ta dyskusja zaczyna wkraczać na nurty filozoficzne.
    Czasem to nic złego, ale skoro czujesz się na takim gruncie niepewnie (a i
    ja za nim za bardzo nie przepadam) to wystarczy nie pozwolić jej nań
    wkroczyć.

    --
    Jotte