PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres wypowiedzenia miesiąc czy już 3 miesiące ? › Re: Okres wypowiedzenia miesiąc czy już 3 miesiące ?
  • Data: 2010-10-05 16:04:02
    Temat: Re: Okres wypowiedzenia miesiąc czy już 3 miesiące ?
    Od: "grzesiek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie byś i wolał tylko, widzisz, prawo nie jest jakoś tworzone pod
    > ciebie.
    > Dziwne, nie?
    >
    > --
    > Jotte

    Nie, nie dziwne, zawsze przestrzegałem prawa i zmieniałem nie raz i nie dwa
    pracę zgodnie z przepisami, bo to chyba oczywiste.
    Zawsze się chce tego, czego akurat w danym momencie nie można mieć, na
    szczęście pracodawcy w moim przypadku zawsze szli mi na rękę i zwalniałem
    się w takim czasie jaki mi akurat pasował.

    Natomiast zdaje się, że nie odczytałeś/aś nutki sarkazmu w moim poście, ale
    cóż, trudno.

    pozdrawiam

    grzesiek