PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2002-11-18 15:26:47
    Temat: Okres wypowiedzenia
    Od: "Krzysiek" <b...@j...org>

    Hej :)
    Mam takie pytanie, pracuje w danej firmie juz ponad 1,5 roku, wiec mam
    miesieczny okres wypowiedzaenia.
    Czy jezeli np. zloze wypowiedzenie 18 pazdziernika, to pracuje jeszcze do 18
    grudnia czy do konca grudnia? Kiedy mija dokladnie okres wypowiedzenia?
    Pozdrawiam serdecznie :))

  • 2. Data: 2002-11-18 16:35:21
    Temat: Re: Okres wypowiedzenia
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > grudnia czy do konca grudnia? Kiedy mija dokladnie okres wypowiedzenia?

    Hej :)
    Pracujesz do konca grudnia.
    Pozdrawiam serdecznie :))

  • 3. Data: 2002-11-18 16:42:42
    Od: "Aurore" <a...@h...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości
    > Hej :)

    Witam!

    LISTOPAD??? -----> ~~~~~~~~~~~~
    to pracuje jeszcze do 18 grudnia czy do konca grudnia? Kiedy mija dokladnie
    okres wypowiedzenia?

    IMO okres wypowiedzenia mija 31-tego grudnia.
    Chyba, że od stycznia zmienily sie przepisy, z ktorymi niestety na biezaco
    nie jestem.

    > Pozdrawiam serdecznie :))

    pozdrawiam
    howuser&userid=5835360

  • 4. Data: 2002-11-18 16:48:05
    Od: "Krzysiek" <b...@j...org>

    Użytkownik "Aurore" <a...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Witam!

    > miesieczny okres wypowiedzaenia.

    oczywiscie listopad :))) (cos mnie zamroczylo ;)
    pozdrawiam :)