PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres probny - kilka pytań

  • 1. Data: 2006-11-22 19:04:03
    Temat: Okres probny - kilka pytań
    Od: "Pan Kleks" <k...@o...pl>

    Witam grupę i napiszę o co mi chodzi.

    Zatrudniłem się niedawno w jednym zakładzie produkcyjnym i podpisałem umowę na
    okres próbny za minimalną krajową. Po przepracowaniu 2 tygodni doszedlłem do
    wniosku że nie odpowiada mi charakter pracy a po odliczeniu kosztów dojazdu
    minimalna krajowa jest jeszcze mniejsza. W umowie mam napisane że okres
    wypowiedzenia wynosi 2 tygodnie. I teraz pytania:
    - czy jeśli zaniosę do kadr kwitek że wypowiadam umowę i przepracuję jeszcze te
    2 tygodnie i dostanę śweiadectow pracy, to to co będzie na nim napisane (że
    pracę zakończyłem na własną prośbę) będzie miało znaczenie przy przedstawieniu
    tego świadectwa w urzędzie pracy (mam poprzednie świadectwa które pozwolą mi
    uzyskać zasiłek). Tzn przedstawiam 3 świadectwa na których jest rok pracy w
    ciągu póltora ostatniego roku. 2 pierwsze są że pracę zakończyłem z powodu
    wyhgaśnięcia umowy a na ostatnim będzie, że sam zrezygnowałem. Czy wtedy dadza
    mi zasilek ?

  • 2. Data: 2006-11-23 06:08:57
    Temat: Re: Okres probny - kilka pytań
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia 22 Nov 2006 20:04:03 +0100, Pan Kleks napisał(a):

> [...]
    > wyhgaśnięcia umowy a na ostatnim będzie, że sam zrezygnowałem. Czy wtedy dadza

    Tak, ale dostaniesz dopiero po 3 miesiącach i okres pobierania będzie
    skrócony o te 3 miesiące.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2006-11-27 21:57:24
    Od: "Pan Kleks" <k...@o...pl>

    > Tak, ale dostaniesz dopiero po 3 miesiącach i okres pobierania będzie
    > skrócony o te 3 miesiące.

    Dzieki za odpowiedź.

    A co z taką sytuacją:
    przyszedłem do nowej pracy, podpisałem umowę na 3 miesiące (okres próbny) ale
    okazało się że jestem uczulony na chemikalia stosowane w produkcji/mam słaby
    wzrok/boli mnie kręgosłup od stojącej pozycji itp przypadki.
    Jak w takiej sytuacji (ze wzgl. na stan zdrowia nie mozna kontynuwac pracy)
    wyglada siwadectwo pracy zakonczonej przedwczesnie?

  • 4. Data: 2006-11-28 08:50:00
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 27 Nov 2006 22:57:24 +0100, Pan Kleks <k...@o...pl>
    w <3...@n...onet.pl> napisał:

> [...]
    > Jak w takiej sytuacji (ze wzgl. na stan zdrowia nie mozna kontynuwac pracy)
    > wyglada siwadectwo pracy zakonczonej przedwczesnie?

    W takiej sytuacji, gdy pójdziesz chory do szefa spokojnie możęsz dostać
    porozumienie stron, to samo na świadectwie pracy.
    Wszystko zależy od sposobu rozwiązania umowy.

    ja czyli jakub
    Revoke.