PracaGrupypl.praca.dyskusje › EuroBank - rekrutacja, opinie?

  • 1. Data: 2006-11-21 22:44:58
    Temat: EuroBank - rekrutacja, opinie?
    Od: Adam <_...@w...pl>

    Witam,
    Jakie macie zdanie na temat rekrutacji w Euro Banku ? Może ktoś z Szanownych
    Grupowiczów ubiegał się u nich o pracę - stanowisko nieistotne, pytam o sam
    proces rekrutacji.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-21 23:21:21
    Temat: Re: EuroBank - rekrutacja, opinie?
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Tak jak wszedzie, przychodzisz siadasz se bracie spokojnie noga na nopge pet
    w usta. Grzecznie prosisz o popieliczke i zaczynasz rozmowe kawa na lawe,
    bez zadnej krempacji.

  • 3. Data: 2006-11-22 08:42:40
    Od: "exit" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Adam" <_...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Szanownych
    > Grupowiczów ubiegał się u nich o pracę - stanowisko nieistotne, pytam

    1.rozmowa z HR
    2.Rozmowa z przyszlym przelozonym ( szef regionu))
    3.CS
    4.rozmowa z dyrektorem pionu

    pozdrawiam
    exit

  • 4. Data: 2006-11-24 10:09:17
    Od: "Durante" <d...@o...pl>

    Adam napisał(a):
    > Witam,
    > Jakie macie zdanie na temat rekrutacji w Euro Banku ?

    Dawno to bylo (ok 2 lata temu), ale wygladalo tak (stanowisko w IT,
    raczej szeregowe).

    1. Test kompetencyjny. Pytania masci roznorodnej zwiazanie i nie
    zwiazane z profilem stanowiska. Nawet taka opisowe
    2. Rozmowa. Pani z HR + pan z dzialu do ktorego aplikowalem. Rowniez
    pytania techniczne.

    Wypadlem wg. mnie przecietnie, ale i tak mnie chcieli :) Mialem juz
    wtedy inna prace, wiec zrezygnowalem.

    Poza tym nasluchalem sie o nockach trwajacych 2-3 noce i generalnie o
    kiepskiej placy 1,5k na reke.