PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgraniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ? › Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
    From: Mariusz Lotko <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
    Date: Sun, 17 Jun 2007 16:35:51 +0200
    <f4jdvj$150$1@news.interia.pl> <f4ji03$dvh$5@news.lublin.pl>
    <f4ji62$6bt$1@news.interia.pl> <f4jk65$dvh$6@news.lublin.pl>
    <f4jksp$qc7$1@node1.news.atman.pl> <f4jo28$dvh$7@news.lublin.pl>
    <f4li79$6kl$1@node1.news.atman.pl> <f4lk8o$sb0$2@news.lublin.pl>
    <f4lkv8$7d8$1@node1.news.atman.pl> <f4mu77$d6q$1@news.dialog.net.pl>
    <f4o57o$ohe$1@node1.news.atman.pl> <f4ocr7$b41$1@news.dialog.net.pl>
    <f518vm$tb4$1@bandai.magma-net.pl> <f51c2i$f0i$1@news.dialog.net.pl>
    <f51jvn$12k$1@bandai.magma-net.pl> <f51mam$m6t$1@news.dialog.net.pl>
    <f52jop$2qn$1@bandai.magma-net.pl> <f536ui$il9$1@news.dialog.net.pl>

    Jotte wrote:

    > W wiadomości news:f52jop$2qn$1@bandai.magma-net.pl Mariusz Lotko

    > Rozumiem, nie dajesz rady. Ale nie zniechęcaj się. Wierzę, że każdy może
    > się choć trochę rozwinąć i być może kiedyś ci się uda.

    Wątpię. Głową muru nie przebijesz. W tym również betonu.

    > Niewiele rozumiesz. To nie jest kwestia zgody - _każde_ państwo (a więc
    > władza) jest w mniejszym lub większym stopniu aparatem przymusu,
    > sięgającym po kasę obywateli go tworzących.
    Otóż to. Należę do tych, którzy chcieliby, aby to się odbywało w stopniu
    _mniejszym_.

    > Możesz być naturalnie być z
    > tym faktem dziecinnie niepogodzony, ale to niewiele zmieni poza ułudą
    > lepszego samopoczucia. Niewiele zmienią także wybory, konstytucje, system
    > prawny. Takie zmiany rzadko odbywają się gwałtownie jak np. zmiana systemu
    > w 1989 m.in. w Polsce. Zazwyczaj przebiegają ewolucyjnie i w skali
    > czasowej obejmującej pokolenia.
    Zgoda. Ale aby te zmiany zaszły musimy ich chcieć. A Tobie np. jest z tym
    dobrze, nawijasz tu o porządku, prawie i konieczności jego bezwzględnego
    przestrzegania.
    Ludzi, którzy chcieliby coś zmienić nazywasz nie-wprost idiotami.
    Oczekujesz, że zaraz odezwą się głosy: "Tak, Wielki Jotte, przelej nam
    jeszcze trochę swoich mądrości"?

    W tym kontekście wolę być "dziecinnie niepogodzony". A jeśli uważasz, że
    takie podejście nic nie zmieni, to jest mi Ciebie naprawdę żal.

    > Jest więc bardzo prawdopodobne, że swój dziecinny brak zgody będziesz
    > musiał hodować do końca życia, co zresztą jest twoja sprawą.
    Ty z kolei będziesz musiał żyć z przekonaniem: nic nie mogę, jestem
    bezwładnym elementem aparatu państwowego, któremu się muszę bezwzględnie
    podporządkować. Co również jest Twoją sprawą.

    > Pomyśl logicznie - w jaki sposób można narzucić coś komuś przez net?
    Czy Twoja wiedza nt. logiki wykracza poza to, co jest napisane w Wikipedii?

    > Tym samym? Podświadoma megalomania? Poza tym konfabulujesz.

    EOT. Jesteś naprawdę zabawny.

    --
    Mariusz Lotko