PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogloszenie - Zakopane - rotfl?

  • 1. Data: 2003-11-14 22:33:01
    Temat: Ogloszenie - Zakopane - rotfl?
    Od: "Jarek" <e...@g...pl>

    Witam
    Czy moglby mi ktos wytlumaczyc sens takiego ogloszenia (wisi na Krupówkach w
    Zakopcu):

    " Zatrudnie mlodego mezczyzne
    urodzonego we wrzesniu.
    tel. xxxxxxxxxxxxxxx "

    Jaki moze byc sens takiego ogloszenia???????

    pzdr.
    Jarek

  • 2. Data: 2003-11-14 23:17:41
    Temat: Re: Ogloszenie - Zakopane - rotfl?
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Jarek wrote:
> [...]
    > urodzonego we wrzesniu.
    > tel. xxxxxxxxxxxxxxx "
    >
    > Jaki moze byc sens takiego ogloszenia???????

    medium do kontaktu z zmarłymi w określonym znaku zodiaku.... - sezon idzie
    ... wiczory długie..... trzeba gosciom rozrywke zapewnić... ;)

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2003-11-14 23:47:52
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Użytkownik "Jarek" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy moglby mi ktos wytlumaczyc sens takiego ogloszenia (wisi na Krupówkach
> [...]
    - do układania horoskopów?

  • 4. Data: 2003-11-15 00:02:47
    Od: "gonia i zeniu" <m...@i...pl>

    może ci z wrzesnia mają statystycznie większą przeżywalność w trudnych
    górskich warunkach ;p.

  • 5. Data: 2003-11-15 00:37:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 14 Nov 2003 23:33:01 +0100, "Jarek" <e...@g...pl> wrote:

    >" Zatrudnie mlodego mezczyzne
    > urodzonego we wrzesniu.
    > tel. xxxxxxxxxxxxxxx "
    ja sie dobrze dogaduje z osobami spod znaku panny,
    moze ogloszeniodawca tez?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2003-11-15 08:59:24
    Od: " " <g...@N...gazeta.pl>

    ja pracowalem w Szczecine w biurze nieruchomosci gdzie wlascicielka
    dobierała personel wlasnie wg. dat urodzenia horoskopu. Nabór prowadzila
    wrózka - astrolog czy kto tam ma tajemną wiedzę i ona potwierdzała
    kwalifikaje.

  • 7. Data: 2003-11-15 09:13:11
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Jaki moze byc sens takiego ogloszenia???????

    To ja spelniam wszystkie wymagania ;)

    Co prawda dopiero wyszedlem z kicia za nieumyslne zabojstwo ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2003-11-15 09:53:22
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik g...@N...gazeta.pl napisał, Dnia 03-11-15 09:59:
> [...]
    > dobierała personel wlasnie wg. dat urodzenia horoskopu. Nabór prowadzila
    > wrózka - astrolog czy kto tam ma tajemną wiedzę i ona potwierdzała

    Hmm, a czy firma wychodziła na zatrudnianych w ten sposób pracownikach
    gorzej niż te w których rekrutacje przeprowadzane są w sposób bardziej
    "racjonalny". Dżast kjurios.

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 9. Data: 2003-11-15 17:29:34
    Od: "Marek A. Czepil" <marek.czepilUSUŃ_TO@mamy.to>

    Jarek napisał(a):

    > Jaki moze byc sens takiego ogloszenia???????

    Facet miał we wrześniu urodziny i do sezonu zdążył się wyszaleć... Nie
    będzie imprez w robocie :) (przynajmniej urodzinowych).

    Marek A. Czepil

  • 10. Data: 2003-11-15 20:11:19
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    > urodzonego we wrzesniu.
    > tel. xxxxxxxxxxxxxxx "
    >
    > Jaki moze byc sens takiego ogloszenia???????

    moze ktos wyznaje jakies...feng shuei ?

    pozdr
    Krzysiek

    (ps. w sierpniu jak byłem Zakopcu też to ogłoszenie wisiało...)