PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzielo

  • 1. Data: 2003-11-14 17:48:18
    Temat: Umowa o dzielo
    Od: forgot <f...@w...pl>

    mam pytanie

    Czy pracujac na umowe o dzielo 1.5 roku (sic!) gdy poszedles na 2 tyg
    wolnego bo byles chory ale dzielo wykonales to pracodawca ma prawo dac
    ci tylko polowe wynagrodzenia. Z gory mowie ze ja jako pracownik na
    takie ustalenia sie nie zgadzam.

    Forgot

  • 2. Data: 2003-11-14 18:04:39
    Temat: Re: Umowa o dzielo
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 14 Nov 2003 18:48:18 +0100, forgot <f...@w...pl>
    zakodował:

> [...]
    >wolnego bo byles chory ale dzielo wykonales to pracodawca ma prawo dac
    >ci tylko polowe wynagrodzenia. Z gory mowie ze ja jako pracownik na

    Nie masz na co się zgadzać. Przy umowie o dzieło masz w określonym
    terminie wykonać jakieś dzieło i z efekt pracy płaci zamawiający. Nie
    obchodzi go, czy byłeś chory, czy połowę czasu jaki miałeś na
    zrobienie "dzieła" leżałeś na plaży - ma dostać to, co zamówił w
    wyznaczonym terminie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-11-15 08:03:22
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > wolnego bo byles chory ale dzielo wykonales to pracodawca ma prawo dac
    > ci tylko polowe wynagrodzenia. Z gory mowie ze ja jako pracownik na

    Jak juz kiedys pisalem, dla pracownikow, wykonujacych tak prace , powinna
    byc kara pozbawienia wolnosci.
    Skoro poltora roku robisz cos dla kogos i ma to sens, to moze lepiej
    otworzyc wlasna firme w tym zakresie?
    Albo zarzadac etatu
    Wojtek

  • 4. Data: 2003-11-15 13:28:40
    Od: "KCH" <k...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Albo zarzadac etatu

    Zarządasz etatu i znowu nie masz co robić...