PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenia o pracę i podawanie wynagrodzeń!! › Re: Ogłoszenia o pracę i podawanie wynagrodzeń!!
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ogłoszenia o pracę i podawanie wynagrodzeń!!
    Date: Thu, 3 Mar 2011 21:45:21 +0000 (UTC)

    On 2011-03-03, Kris <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Chciałbym się dowiedzieć jak w przypadku kolegów i koleżanek z tej grupy
    > wygłąda kwestia rozmów o wynagrodzeniu.

    O ile nie chcesz wywołać flejma (które pewnie rozwiną się jak te poprzednie,
    które można znaleźć w archiwum), to nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ani
    złotego rozwiązania. Ja nie mam problemów ze znalezieniem ogłoszeń
    z widełkami, więc może to specyfika Twojej branży? Albo źle szukasz?
    Może po prostu kandydujesz do firm, które nie potrzebują aż tak ceniących
    się specjalistów, ale akceptują też mniejszą ich wydajność, czy jakość?

    Nie zapominaj też, że to Twoje usługi podlegają wycenie, więc sam powinieneś
    wiedzieć najlepiej ile chcesz zarabiać. Jak chcesz sobie czasu oszczędzić,
    to napisz swoje oczekiwania w jednym z dokumentów które wysyłasz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl