PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenia o pracę i podawanie wynagrodzeń!! › Re: Ogłoszenia o pracę i podawanie wynagrodzeń!!
  • Data: 2011-03-05 05:10:41
    Temat: Re: Ogłoszenia o pracę i podawanie wynagrodzeń!!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-04 22:57, TZ pisze:

    > wynagrodzenie" w którym piszę "od xxx netto" albo widełki. Problem

    Już kiedyś o tym pisałem, ale powrócę: po co *widełki*?

    Załóżmy, że jest to 3000-5000zł. Czy zatem za 6000zł nie chcesz pracować?

    Albo załóżmy, że pracodawca już chce Cię zatrudnić, i pyta się: ile by
    pan chciał zarabiać? Ty mówisz - porządną i uczciwą pracę może pan ode
    mnie dostać, jeśli będę zarabiać między 3 a 5 tysięcy. Wówczas
    teoretycznie podejmujący rozsądne ekonomicznie decyzje pracodawca
    powinien ci dać dokładnie 3000zł i ani złotówki więcej.

    Może zatem lepiej stosować nie widełki, tylko kwotę minimalną, poniżej
    której po prostu nie ma sensu nawiązywać dalszego kontaktu? :)

    --
    Liwiusz