PracaGrupypl.praca.dyskusjeOferta pracy managera w międzynarodowym koncernie w branży księgowej za 9tys. brutto w innym mieście › Re: Oferta pracy managera w międzynarodowym koncernie w branży księgowej za 9tys. brutto w innym mieście
  • Data: 2009-09-14 21:01:03
    Temat: Re: Oferta pracy managera w międzynarodowym koncernie w branży księgowej za 9tys. brutto w innym mieście
    Od: X <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik belgrano napisał:

    > Super.
    > U mnie w ASO ludzie po studiach i z przeszłością i kierownik magazynu
    > ma 2500zł na rękę, Dyrektor hali- inaczej Mistrz ma ok. 3500zł na
    > rękę. I co mało? Ja bym brał. Tyle to bierze te 10% szczęśliwych
    > rodaków.

    W sumie chciałem się sprawdzić w takiej rekrutacji, bo wystarcza mi ok.
    7000 brutto w sumie z dodatkami miesięcznie w mojej obecnej pracy. I
    wcale nie muszę pracować 300 km od domu non stop:) Nawet gdybym miał
    ofertę dajmy na to 10.000-11.000 brutto to mocno bym się zastanawiał. A
    rekrutacja była miłym eventem dla mnie:). Na luzie (nie zależało mi tak
    bardzo na tej pracy), więc spokojnie mogłem odmówić:)