PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialność materialna › Re: Odpowiedzialność materialna
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odpowiedzialność materialna
    Date: Sun, 31 Jan 2010 16:43:09 +0100

    W wiadomości news:hk47uf$8q3$1@inews.gazeta.pl ben. <b...@c...pl> pisze:

    > Podpisała umowe o prace po czym po miesiącu dostała do niej aneks o
    > odpowiedzialności materialnej, który musiała podpisac.
    Nie musiała. Aneks do umowy o pracę to nic innego jak _porozumienie_
    zmieniające.
    Porozumienie polega na _uzgodnieniu_ między stronami. W przeciwnym wypadku
    stosuje się wypowiedzenie zmieniające, które ma swój określony bieg.

    > Dodatkowo dodam że po 2 tyg tym jak zaczeła pracę zrobiono inwentaryzację
    > za rok czasu i odpowiadała materialnie tak samo jak inni pracownicy
    > którzy pracowali tam rok i dłużej.
    Tego nie rozumiem.

    > Chodzi o moją dziewczyny nie o mnie.
    Niech ci będzie. :) Napisałeś: "pismo w którym piszĘ", to tak sobie
    pomyślałem, że jak wielu zamiast używać formy bezosobowej to nawijasz o
    dziewczynie, znajomych itp.
    W sumie nieważne.

    > Szkoda mi jej bo jest bardzo uczciwa osobą ;)
    Skoro tak twierdzisz... :)

    > umiem dzięki,
    Proszę.
    To zrób co trzeba.