PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialność finansowa › Re: Odpowiedzialność finansowa
    From: "r...@g...pl" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odpowiedzialność finansowa
    Date: Tue, 22 Jun 2004 22:30:36 +0200

    On Tue, 22 Jun 2004 20:50:35 +0200, Carrie wrote:

    > Aż tak dobrze nie jest ;) Doświadczenia mam raptem dwa lata, chociaż

    Kiedyś miałem bardzo podobne nastawienie. Przeszło mi po tym jak w
    firmie brałem udział w rekrutacji zmiennika dla mnie :). IMHO
    doświadczenia masz AŻ dwa lata, pomyśl np. o ile więcej od ciebie tych
    drogich nośników zespuje ktoś "świerzy" wykonując tą samą pracę co
    ty.

    > I właśnie to też mnie drażni - nie rozumiem
    > filozofii szefa w ustalaniu wysokości pensji. Żeby mi chociaż
    > powiedział, co mam zrobić, żeby zarabiać tyle, ile uważam, że powinnam
    > przy tej ilości obowiązków...

    A co tu rozumieć: maksymalizacja zysku. Dopóki szef będzie czuł
    że zysk który mu generujesz nie jest zagrożony to nic nie wskórasz.

    > Od dwóch lat mi się nie udało :/ Tzn. miewam różne przypadłości, ale
    > nie takie, żeby siedzieć na zwolnieniu. Pech...

    Pogadaj z ginekologiem - w tej dziedzinie zawsze są jakieś badania które
    warto zrobić, a nie da się siedząc po 10h w pracy - tyle tylko, że jak
    zaniesiesz taki świstek do pracy to mogą zacząć podejrzewać
    "dłuższy urlop"...

    [ciach]
    > Zasadniczo problem polega na tym, że szef unika rozmów.

    IMHO nie unika, a a pozwalasz mu unikać...

    > A ja bym chciała najpierw go jakoś zmusić, żeby mnie wysłuchał
    > i zastanowił się nad tym, co powiem.

    Może "Plotka" (fajny film swoją drogą) ci pomoże :) Pochwal się komuś z
    pracy - oczywiście w tajemincy :) - że cie podkupuje konkurencja, albo
    znajomy cie namawia do wyjazdu za granice...

    > Jeszcze nie jestem w sytuacji podbramkowej, tylko warunki pracy mi
    > przeszkadzają...

    Sorry, ale jeśli praca po 10h, za marne pieniądze, bez zapłaty
    za nadgodziny i jeszcze z wizją odpowiedzialność majątkowej za błędy
    które mogą powstać nawet przy maksimum starań z twojej strony to nie
    jest sytuacja podbramkowa? Nie pozostaje mi nic innego niż życzyć Ci
    szczęśliwych wrzodów żołądka.

    Rygel