PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Odpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2004-02-17 16:29:48
    Temat: Re: Odpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "Damon" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    po pierwsze Damon - Damonie (czytaj dejmon - to takie imie angielskie), a nie
    Damoniu.
    Jeśli chodzi o temat główny to również jestem zdania, że jesli firma prowadzi
    rekrutacje i w niej uczestniczysz to nalezy sie jakas informacja! Tym bardziej,
    że jeśli Ci to ktoś obiecuje, niezaleznie od efektu rozmów. Własnie mam taką
    sytuację - zależy mi bardzo na tej pracy i do jutra mam otrzymac odpowiedź -
    myślisz, że ją otrzymam? Ja tracę nadzieję, pomimo, zapewnień, że odezwiemy sie
    do dwóch tygodni neizaleznie czy Pana przyjmiemy czy nie. A firma bardzo
    solidna...
    Reasumując - jeśli mnie tak traktują to jak traktują klientów? Tak samo! Ja z
    takimi firmami nie chce miec nic wspólnego i bede przed nimi przestrzegał
    znajomych. Jak ktoś nie szanuje ludzi - potencjalnych pracowników, to klientów
    traktuje zapewne tak samo, co niezbyt dobrze wrózy.