PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Odpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej
    Date: Sat, 14 Feb 2004 11:19:50 +0100
    Sender: c...@f...onet.pl@cl1.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Harmony Wroclaw" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c0ik6b$gud$1@bandai.magma-net.pl...

    > Użytkownik "Wojtek J." <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    > mialem
    > tygodnie i
    > Ja miałam dostać odpowiedź w połowie następnego tygodnia, a zadzwonili po
    > miesiącu z odpowiedzią pozytywną.
    > Powodzenia :-)
    > H.

    Spoko, ja na odpowiedz z obecnej firmy czekalem 4 miechy, w miedzyczasie
    znalazlem inna robote itp. A to bylo w czasach, kiedy o robote bylo duuuzo
    latwiej. Ale fakt faktem, ze nawet wtedy telefony odmowne byly nieczeste, i
    dostalem taki bodaj jeden od szefa malej firmy, ktory jeszcze podziekowal za
    moj czas itp, wtedy bylem w ciezkim szoku, ze mozna tak zlewac ludzi, teraz
    jestem przyzwyczajony i radze sie przyzwyczajac, bo tego nie przeskoczycie
    biadoleniem. Co cie nie zabije, to cie uodporni;) - trzeba brac sie w grasc
    i nie liczyc na wiele, wtedy kazda niespodzianka bedzie mila;) Pozdrawiam i
    zycze szczescia wszystkim poszukujacym
    /p