PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Odpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej
    From: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej
    Date: Thu, 12 Feb 2004 21:00:45 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@pci1n83.telpol.net.pl

    > Jak to jest? Moze wiecie ...
    > Prawie 2 tygodnie temu odbylem rozmowe kwalifikacyjna i pewnej
    > firmie, mialem otrzymac odpowiedz w ciagu niecalego tygodnia,
    > minelo juz prawie 2 tygodnie i nic. Dzwonilem do osoby z ktora
    > rozmawialem (mam numer komorki sluzbowej), niestety
    > osoba nie odbiera telefonu (jest w zasiegu ale po kilkunastu
    > sekundach wlacza sie poczta). Nagralem sie juz 2 razy i dalej
    > bez odzewu.

    (CIACH)

    > Jesli chodzi o mnie to firma którą miałem przyjemność odwiedzić (po
    > specjalnym przyjeździe z Krakowa do Warszawy tylko na tę rozmowę) to
    > międzynarodowy bank o dość ugruntowanej i wysokiej pozycji na
    > światowym rynku.

    Niestety, tak to już jest, że osoby przeprowadzające rekrutacją
    zarzekają się, że niezaleznie od wyniku rozmowy poinformują kandydata.
    Jednak zwykle tak się nie dzieje.

    Ja miałem okazję być na dwóch etapach w PTK Centertel i pomimo
    gorących zapewnień nie otrzymałem żadnej zwrotnej informacji. Nic na
    to poradzić nie możemy i tyle. Te dwa etapy to ~1200 km z PKP :-/

    pozdrawiam
    Art
    (admin, cały czas do wzięcia od zaraz - Wrocław, Katowice, Warszawa)