PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpłatność za znalezienie pracy przez head huntera. › Re: Odpłatność za znalezienie pracy przez head huntera.
  • Data: 2005-09-01 18:34:27
    Temat: Re: Odpłatność za znalezienie pracy przez head huntera.
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@n...pl> napisał(a):

    > Szanowni Grupowicze,
    >
    > Czy ktoś z Was pomyślał kiedyś o tym, żeby zlecić poszukiwanie pracy do
    > biura pośrednictwa za odpłatnością.
    a po co placic skoro mozna to miec za darmo?

    > Ponieważ chodzi o stanowiska kierownicze wyższego szczebla więc myślę, że
    > gra jest warta świeczki.
    jw.

    > Pomyślcie tylko ile by to oszczędziło poszukiwań i czasu spędzonego nad
    > przeglądaniem ofert.
    na moj gust, ktos kto ma ochote na wyzszy szczebl powinien wiedziec
    w jakiej firmie/ach i sektorze/ach chce pracowac. zamiast tracic czas na
    przegladanie ofert uderza bezposrednio do wczesniej wytypowanych firm.
    to jest dopiero oszczednosc czasu:)
    etaty jednak nie sa z gumy i nie powstaja z chwila kiedy pracownikowi
    zamarzy sie praca na jakims stanowisku. to nie ta bajka ;-)

    > czy jest w ogóle u nas taka praktyka?
    mysle, ze prosciej jest im twkic w obecnych ukladach niz przejmowac sie
    jedna ambitna sztuka, w tym czasie moga "przerobic" wiecej osob i co za tym
    idzie wiecej zarobic. zwykle prawa rynku.
    poza tym ktos chyba slusznie zauwazyl, ze nie jest do zgodne z prawem.
    choc bywa tak, ze zycie sobie, a prawo sobie:)

    > Asia
    ech, mam spory sentyment do tego imienia :-)

    > P.S. Pytanie jest poważne, więc nie kpijcie sobie ze mnie...
    to moze wykup miejsce na bilbordzie (co prawda to juz bylo) ale moze
    media zrobia dodatkowy szum wokol twojej osoby przez co zyskasz? pare
    punktow

    pozdrawiam
    wojtek