PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpłatność za znalezienie pracy przez head huntera. › Re: Odpłatność za znalezien ie pracy przez head huntera.
  • Data: 2005-09-02 07:20:02
    Temat: Re: Odpłatność za znalezien ie pracy przez head huntera.
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: mhl999 [Thu, 1 Sep 2005 22:06:55 +0000 (UTC)]:

    > eee, przeprowadz sie ;-)
    > w moim wypadku wizyta u lekarza zazwyczaj odbywa sie od reki :-)

    W moim tez, bo prywatny jest ;> Z panstwowymi juz sie nauzeralam,
    jeden chcial mnie operowac z powodu anginy, drugi tak mnie usilnie
    nawadnial po moim odwodnieniu sie, ze spuchlam jak balon, trzecia
    zaaplikowala mi penicyline na ktora jestem uczulona a potem prawie
    na zawal zeszla jak w koncu w moja karte zajrzala, czwarty badal
    mi zlamana reke metoda "jak nie wrzasnela przy dotknieciu to nie
    ma zlamanej" (mialam), w zeszlym roku chcialam panstwowo skoczyc
    do ginekologa wylacznie po recepte to mi termin na za 2,5 miesiaca
    wymyslili, panstwwy dentysta chcial mi wyrywac zab, ktory mam do
    tej pory i swietnie sie miewa, bo uznal ze z nim sie juz nic nie
    da zrobic (zlamany byl :P), ...

    Dziekuje, niech sobie beda, ale ja chcialabym jeszcze pozyc :>

    > czasami tak, jednak w tym przypadku twierdze, ze bylby to
    > przerost formy nad trescia.

    Ja wiem? Ja moge zaplacic czlowiekowi za to, ze bedzie mi szukac
    dostawcow czy klientow, dlaczego wiec nie mozna do licha wynajac
    sobie czlowieka, ktory bedzie szukal pracy? Przeciez to prosta
    kalkulacja jest: jak ktos na solidnym stanowisku siedzi, to nie
    ma czasu na szperanie za zmiana tej pracy, jego czas jest ciutke
    wiecej wart niz to, co zaplacilby za takie poszukiwania...

    Kira