PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpłatność za znalezienie pracy przez head huntera. › Re: Odpłatność za znalezienie pracy przez head huntera.
  • Data: 2005-08-30 14:47:39
    Temat: Re: Odpłatność za znalezienie pracy przez head huntera.
    Od: <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To jakaś paranoja.
    A cóż w tym złego?
    Mam pracę i określone kwalifikacje.
    Z racji braku czasu na poszukiwania ( ktoś kto pracuje i to jeszcze dużo się
    przemieszcza ) byłoby to super wygodne.
    Uznaję, że na danym etapie swojej kariery chcę zmienić pracę i chcę żeby za
    odpłatnościa ktoś jej poszukał zgodnie z moimi oczekiwaniami.
    Przecież pójdę potem na rekrutację, testy i inne takie.
    Co w tym nielegalnego?

    Asia

    Nie miej dzięki za szybką odpowiedź.