PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpłatność za znalezienie pracy przez head huntera. › Re: Odpłatność za znalezienie pracy przez head huntera.
  • Data: 2005-08-30 15:17:36
    Temat: Re: Odpłatność za znalezienie pracy przez head huntera.
    Od: <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podam Wam przykład z mojego życia wzięty:

    Ubiegałam sie o bardzo atrakcyjną pracę.
    Dobre stanowisko, dobry pracodawca i kasa niczego sobie.
    Rekrutację prowadził jeden z podobno lepszych head hunterów w Polsce.
    No więc poszłam na pierwszą rozmowę do tegoż hh - rozmowa zwyczajna, testy
    psychologiczne, sprawdzanie jężyków obcych itd.
    Potem było spotkanie z działem HR pracodawcy.
    Potem koejlne spotkanie to rozmowa z zarządem.
    Wreszcie dotarłam na ostatni etap - assessment center ( odsiedziałam
    aktywnie swoje 7 godzin ).
    No i cóż?
    Z piątki kontrkandydatów wybrali kogoś innego.
    Poświęciłam na to mnóstwo cennego czasu ale się nie udało.
    No więc pytam tą panią z biura hh co mi proponuje?
    A ona na to mi mówi, że niby co miałaby mi proponować.
    Rekrutacja jest przecież zakończona.
    No i sami powiedzcie - skoro przeszłam te cztery etapy. Okazało się że
    jestem dobra, może nawet b. dobra ale ktoś lepiej spłniał oczekiwania akurat
    na to stanowisko.
    To nie powinien taki hh coś przedsięwziąć i wykorzystać jakoś takiego
    kandydata?

    Poważnie się rozczarowałam...