PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca zdalna ?

  • 11. Data: 2002-08-20 09:18:12
    Temat: Re: praca zdalna ?
    Od: "Jasmine" <j...@r...com.pl>

    > Podejrzewam, ze spora czesc to inni webowie, ktorzy chca wybadac rynek i
    nie
    > wziac za duzo/za malo. Kilka ofert na pewno jest prawdziwych, ale te
    > charakteryzuja sie glownie podanym numerem kontaktowym lub choc GG.
    >
    > Ot i moje zdanie na ten temat.
    >
    > Kania

    dzieki - podobnie myslalem a Twoja wypowiedz utwierdza mnie w tym
    przekonaniu.

  • 12. Data: 2002-08-20 11:33:04
    Temat: Re: Odp: praca zdalna ?
    Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > :) W Warszawie przychodzi nawet po kilkaset CV.

    We Wroclawiu na stanowisko recepcjonistki w International House przyszlo ok.
    4 000 podań
    (slownie: cztery tysiące)
    pozdr.
    H.
    Wielki konkurs Avon - www.avonwroclaw.prv.pl

  • 13. Data: 2002-08-20 15:36:00
    Temat: niekoniecznie
    Od: "Plonk" <p...@p...invalid>

    >wracam do postawionego pytania na temat braku telefonow i podanym adresem
    >konta na darmowym portalu. Czy firma ktora potrzebuje programistow nie
    >posiada wlasnej domeny i kont pocztowych ?
    ..może np. nie chcieć sugerować zawartości cv

  • 14. Data: 2002-08-20 23:36:41
    Temat: Odp: praca zdalna ?
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jasmine <j...@r...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajrdnr$o5j$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > konta na darmowym portalu. Czy firma ktora potrzebuje programistow nie
    > posiada wlasnej domeny i kont pocztowych ?

    - a moze po prostu nie chce zostac zaspamowana niepotrzebna poczta jeszcze
    przez
    pol roku pozniej?
    - moze nie chce, zeby co chwile dzwonil telefon w biurze?
    - moze nie chce sie ujawniac przed konkurencja?
    - moze nie chce sie ujawniac przed swoimi pracownikami (szykuja sie
    rotacje)?

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 15. Data: 2002-08-21 11:33:50
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl>

    /o)\ Aloha, Eliksir!
    \(o/ piszesz:

    > Jakie 200, mówie o branży komputerowej. Typu
    > webmaster, programista, grafik. 20 góra

    wiesz, jak szukalismy webmasterow i grafikow, to
    mielismy grubo ponad 500 odpowiedzi. i nie chodzilo
    o prace zdalna bynajmniej. sek w tym, ze przewaznie
    ciezko dokladnie opisac o kogo chodzi, bo akurat
    szkoly czy doswiadczenie nic mi nie mowi o tym czy
    ktos robi fajne stronki albo dobre graficzki. tak
    wiec zglaszali sie wszyscy ktorzy sadzili, ze sie
    do tego nadaja.

    a teraz pytanie- widziales eliminacje do "idola"?
    no wiec w branzy informatycznej zdolnosci czesto
    wygladaja tak samo... ale ci ludzie sa swiecie
    przekonani, ze reprezentuja bog wie jaki poziom,
    wiec zglaszaja sie calymi tabunami. i gdyby tak
    faktycznie odpowiadac kazdemu, i to jeszcze tak
    zeby bylo indywidualnie, to chyba trzebaby na czas
    poszukiwan pracownika zrobic dodatkowy etat- dla
    osoby odpowiadajacej ;-)

    > Rozumiem, że w innych branżach gdzie tych ofert
    > jest po 200 to faktycznie nie miało by sensu.

    nie wiem, czy jest teraz jakas branza, w ktorej
    jest faktycznie malo poszukujacych pracy. no,
    moze w zawodzie tresera lwow ;-)

    btw.- nie wiem, zna ktos branze w ktorej jest
    taki deficyt, zeby na ogloszenie odpowiadalo
    kilkanascie osob? ja sie nie orientuje, a
    zaciekawilo mnie to...

    Nahia, Department of Redundancy Department

  • 16. Data: 2002-08-21 12:05:30
    Od: "Eliksir" <e...@t...pl>

> [...]
    > ktos robi fajne stronki albo dobre graficzki. tak
    > wiec zglaszali sie wszyscy ktorzy sadzili, ze sie

    Wystarczyło dać w ogłoszeniu linki - przykłady
    jakiego poziomu oczekujecie i po sprawie.

    sek w tym, ze przewaznie
    > ciezko dokladnie opisac o kogo chodzi, bo akurat
    > szkoly czy doswiadczenie nic mi nie mowi o tym czy
    > ktos robi fajne stronki albo dobre graficzki.

    Chyba istnieje coś takiego jak portfolio.

  • 17. Data: 2002-08-21 12:36:10
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ajvtq2$480$1@news.tpi.pl> Nahia napisał(a):
> [...]
    > no wiec w branzy informatycznej zdolnosci czesto
    > wygladaja tak samo... ale ci ludzie sa swiecie
    > przekonani, ze reprezentuja bog wie jaki poziom,

    Ojojojoj, doskonałe porównanie, muszę sobie zapisać. ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/