PracaGrupypl.praca.dyskusjeUP a ubezpieczenie › Re: Odp: UP a ubezpieczenie
    From: "Betty" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: UP a ubezpieczenie
    Date: Fri, 28 Mar 2003 11:26:05 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@interspeed169-92.stnet.pl

    Użytkownik "tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b60tc9$qmp$1@news.onet.pl
    > to nie dokonca jest tak. skladki na ubezpieczenie bezrobotnego ida
    > kolego z twoich podatkow. sprawa jest prost. po co ubezpieczac (i
    > placic skladki) bezrobotnego jak moze go ubezpieczyc pracujacy
    > wspolmalzonek (ka) bez zadnego dodatkowego obciazenia finansowego.
    > mniej osob ubezpieczonych w urzedach = mniejsze koszty = wiecej kasy
    > na inne dzialasnie. a tak na marginesie to zadnych premii nie
    > dostajemy za to.
    >
    > pozdrowki
    > tomek

    Wiesz, ubezpieczenie jest jedyną chyba rzeczą, która mnie w tym urzędzie
    jeszcze trzyma. Nie potrafię znaleźć innych plusów. Przecież:
    1 - Nie mam szansy na otrzymanie pracy tą drogą, czy choćby oferty.
    2 - Nie dostanę się też na żadne szkolenie, nawet, gdy znajdzie sie
    pracodawca, który mnie po takim szkoleniu zatrudni (oczywiście brak kasy).
    Skąd to wiem? Od pracownika mojego UP. Chyba, że to się zmieni i po
    oszczędnościach na ubezpieczeniach znajdą się na to pieniądze ;-) Ale jakoś
    w to nie wierzę...
    3 - Pracodawcy już nie zwracają tak jak kiedyś uwagi na status bezrobotnego
    jaki posiada przyszły pracownik.
    Argumenty mi się skończyły...

    Pozdrawiam
    Betty