PracaGrupypl.praca.dyskusjeUP a ubezpieczenie › Odp: UP a ubezpieczenie
  • Data: 2003-03-28 13:47:22
    Temat: Odp: UP a ubezpieczenie
    Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadza się, ale z tego co wiem to UP musi mnie ubezpieczyć, bo jestem
    > bezrobotna i nie podlegam ubezpieczeniu z innego tytułu.

    wlasnie to ze jestes wspolmalzonka osoby juz ubezpieczonej jest tym innym
    tytulem a jak cytowal kolega Jean pare postow wczesniej ubepieczeniu podlega
    osoba nie posiadajac innego tytulu ubezpieczenia. a wlasciwie to niewiem o
    czym ta dyskusja jezeli uwazasz ze urzad nie daje ci nic poza ubezpieczeniem
    to sie wyrejestruj i ubezpiecz u meza no chyba ze zalezy ci na pupie to
    sciemnij kobiecie w pupie ze nie mieszkasz z mezem i niewiesz co sie z nim
    dziej. (moze nie do konca jest to zgodne z prawda i legalne ale napewno nikt
    tego nie bedzie sprawdzal)

    > Dziękuję :-) Ale jak to w życiu - nigdy nic nie wiadomo...

    co prawda to prawda:)

    tomek