PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprawa w sądzie - czy kontynuować ?

  • 1. Data: 2005-04-07 22:24:34
    Temat: Sprawa w sądzie - czy kontynuować ?
    Od: "cz3s" <c...@W...gazeta.pl>

    Witam forumowiczów szanownych.
    Pytanie mam takie. Oddałem mojego byłego pracodawce do sądu z powodu
    niewypłacania zaległej wypłaty z grudnia. Sprawa jest w toku , rządałem
    oczywiście w pozwie zapłaty całej zaległej wypłaty a także odsetek od zwłoki.
    Dzisiaj otrzymałem od pracodawcy przelew na konto ale sprawa nadal jest w
    sądzie. I teraz pytanie czy mam zgłosić to do sądu że otrzymałem kase , czy
    poczekać do następnej sprawy bo mam termin wyznaczony. Poza zaległa wypłatą
    chce jeszcze odsetki za zwłokę wiec może lepiej było by pisemnie poinformować
    sąd o tym że kase otrzymałem ale nadal rządam odsetek za zwłokę ? Co o tym
    sądzicie i co radzicie ?

    Pozdrawiam z placu boju prawie zwycięzca
    Cz3s

  • 2. Data: 2005-04-07 22:31:13
    Temat: Re: Sprawa w sądzie - czy kontynuować ?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > s?dzie. I teraz pytanie czy mam zgłosić to do s?du że otrzymałem kase , czy
    > poczekać do następnej sprawy bo mam termin wyznaczony. Poza zaległa wypłat?
    > chce jeszcze odsetki za zwłokę wiec może lepiej było by pisemnie poinformować
    > s?d o tym że kase otrzymałem ale nadal rz?dam odsetek za zwłokę ? Co o tym
    > s?dzicie i co radzicie ?

    Potraktuj ten przelew JAKO ZALICZKE. Czyli kontynuowac sprawe w sądzie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-04-08 06:50:50
    Temat: Odp: Sprawa w sądzie - czy kontynuować ?
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Potraktuj ten przelew JAKO ZALICZKE. Czyli kontynuowac sprawe w sądzie.

    Czekaj do końca , jak będzie wyrok to pracodawca pokryje jeszcze koszty
    sprawy.
    Gdybyś wycofał zostałbyś obciążony kosztami itp.

    rafal

  • 4. Data: 2005-04-08 07:38:04
    Temat: Re: Odp: Sprawa w sądzie - czy kontynuować ?
    Od: "cz3s" <c...@N...gazeta.pl>

    > Czekaj do końca , jak będzie wyrok to pracodawca pokryje jeszcze koszty
    > sprawy.
    > Gdybyś wycofał zostałbyś obciążony kosztami itp.
    >
    > rafal

    Dzieki za informacje. Mam jeszcze jedno pytanie, czy na przyszlej rozprawie
    przyznac sie do tego ze dostalem kase czy nie przyznawac sie. A moze lepiej
    powiedziec iz faktycznie otrzymałem wynagrodzenie i ekwiwalent o ktory sie
    domagałem , ale rzadam jeszcze odsetek za zwłoke w wypłacie.

    Pozdro Cz3s

  • 5. Data: 2005-04-08 07:58:18
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > powiedziec iz faktycznie otrzymałem wynagrodzenie i ekwiwalent o ktory sie
    > domagałem , ale rzadam jeszcze odsetek za zwłoke w wypłacie.

    Jeżeli będziesz mówił o kasie - to nie mów ze dostales wynagrodzenie, tylko
    dostales przelew na okreslona kwote która rozni sie od kwoty o ktora
    wystepowales. Jak to zostanie odebrane - to juz inna sprawa, moze dostaniesz
    pytanie o doprecyzowanie, ale nie podales jaki byl tyul przelewu. Byc moze
    dostales wlasnie odsetki i czesc wynagrodzenia (malo prawdopodobne, ale
    jednak), tudziez ekwiwalent za urlop - to jest kwestia interpretacji, ale
    jak juz pisalem- nie podales tytulu przelewu.

    Pozdrrr... Reksio

  • 6. Data: 2005-04-08 10:38:28
    Od: Marcin Wolcendorf <w...@f...polbox.pl>

    cz3s wrote:
    > domagałem , ale rzadam jeszcze odsetek za zwłoke w wypłacie.

    A co na to rząd? ;-)

    M.