PracaGrupypl.praca.dyskusjeU kogos czy u siebie???? › Re: Odp: Odp: U kogos czy u siebie????
    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: Odp: U kogos czy u siebie????
    Date: Sun, 9 Jun 2002 23:03:09 +0000 (UTC)

    W artykule <ae0lcb$lo4$1@news.onet.pl> glos napisał(a):
    > studiów ma
    > się
    > studiach,
    >
    > 1. blad w rozumowaniu (tm) ;)
    >
    > przeczytaj najpierw uwaznie to, co bylo w calym poscie. Wyraznie chyba
    > napisalem, ze jesli nie ma sie w/w, to
    > lepiej szukac pracy u kogos. Gdzie byla mowa o konczeniu lub nie studiow?

    A, gdzieś była, nevermind. Sens postu jest zachowany, nie chciałem, żebyś to
    odebrał jako krytykę Twojego postu, raczej jako zwrócenie uwagi na kwestię
    niewielkiego znaczenia wykształcenia podczas prowadzenia swojego biznesu.

    > 2. Twoja wypowiedz jest raczej OT - Kuba na wstepie napisal, ze studiuje i
    > interesuje go, co warto zrobic PO.
    > A co wiec mu proponujesz? Natychmiast je rzucic?

    Eeeeeeee, skoro studiuje, to niech skończy, ale fakt faktem - poza nielicznymi
    bardzo specjalistycznymi dziedzinami (np. medycyna), wykształcenie ma się zupełnie
    nijak do powodzenia własnego biznesu. Zaznaczam, że wyszktałcenie != wiedza.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/