PracaGrupypl.praca.dyskusje › ochrona danych osobowych

  • 11. Data: 2003-03-15 02:07:13
    Temat: Re: ochrona danych osobowych
    Od: xxx <f...@p...gazeta.pl>

    ferrytek napisał:

    > Nie wiem czy poważne jest wymaganie przesyłania danych internetem:
    > imie i nazwisko data urodzenie miejsce zamieszkania
    > no chyba że ktoś chce je wykorzystać w innym celu :) !!!

    Jak rozumiem z tego fragmentu - daty urodzenia i adresu jest powodem
    twojego wzburzenia? ;))

    Z mojego CV przesylanego jak pracodawca sobie zyczy, mozna jeszcze
    wyczytac moj adres e-mailowy, telefon stacjonarny i komorkowy, moj
    zyciorys zawodowy, zainteresowania, a nawet czasami zobaczyc moj
    odreczny podpis i zdjecie itd. - prawdziwa kartoteka w ABW (d. UOP),
    tylko odciskow brakuje ;).

    Podsumowujac w zolnierskich slowach - jezeli dobrze zrozumialem powyzsze
    zdanie, to wg mnie wyglupiasz sie! :(

    Flyer

  • 12. Data: 2003-03-16 10:25:05
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) ferrytek napisal(a) Tue, 11 Mar 2003 19:14:49 +0100:
    >Nie wiem czy poważne jest wymaganie przesyłania danych internetem:
    >imie i nazwisko data urodzenie miejsce zamieszkania

    Nie widze w tym nic niezwyklego.

    >no chyba że ktoś chce je wykorzystać w innym celu :) !!!

    W jakim na przyklad?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 13. Data: 2003-03-17 08:16:16
    Temat: Odp: [OT]- było: ochrona danych osobowych
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik xxx <f...@p...gazeta.pl> ...
    ^^^

    Flyer incognito? :-)) zmieniłeś branżę, czy jak? ;-)

    Rafał

  • 14. Data: 2003-03-17 11:41:37
    Temat: Re: Odp: [OT]- było: ochrona danych osobowych
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Rafal napisał:

    > Użytkownik xxx <f...@p...gazeta.pl> ...
    > ^^^
    >
    > Flyer incognito? :-)) zmieniłeś branżę, czy jak? ;-)

    Czepiasz sie ;). Mam genialnego newsreadera. Fakt, ze oszczedzam kupe
    kasy, ale w pewnym momencie programik robi pad i tak pozostaje (za duzo
    postow w bazie), wiec musze go od nowa stawiac - jak na te skale
    oszczednosci to na razie mi sie oplaca tak bawic.

    Flyer