PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto chce byc przedstawicielem handlowym?:)

  • 11. Data: 2003-03-09 20:06:48
    Temat: Re: Odp: Kto chce byc przedstawicielem handlowym?:)
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "konica" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b4g6ks$civ$1@news.onet.pl...
    > 10% od kontraktu, w przypadku ag. marketingowej to duze pieniadze (np.
    400zl
    > od www, a w przypadku kontraktow pr podpisywanych np. na pol roku okolo
    > 800zl miesiecznie przez czas trwania kontraktu)
    > zatem, gdyby ktos z Was mogl byc przedstawicielem to jakie warunki bylyby
    > ok?
    >

    > pzdr
    > urszula

    Jesli masz juz przewidziane stawki, to po co dyskusja na grupie? Daj
    szczegoly na praca oferowane (moze potrwac, moderator oglosil kilkudniowa
    przerwe) i czekaj na zgloszenia.

    Niezle macie ceny w Krakowie. WWW po 4000 zl?
    Mozesz wrzucic jakis przyklad produktu otrzymywanego za ta kwote?

    pzdr
    Krzystzof

  • 12. Data: 2003-03-09 20:21:47
    Temat: Odp: Odp: Kto chce byc przedstawicielem handlowym?:)
    Od: "konica" <h...@p...onet.pl>

    > Jesli masz juz przewidziane stawki, to po co dyskusja na grupie? Daj
    > szczegoly na praca oferowane (moze potrwac, moderator oglosil kilkudniowa
    > przerwe) i czekaj na zgloszenia.

    sure, ale poza stawkami jest cos jeszcze, chyba ze nieslusznie sie martwie?
    prosilam o sugestie, co zaproponowac zeby umowa byla ok dla pracownika, czy
    moge rozumiec ze stawki sa na tyle wysokie ze nie trzeba nic wiecej
    proponowac?:)

    > Niezle macie ceny w Krakowie. WWW po 4000 zl?
    > Mozesz wrzucic jakis przyklad produktu otrzymywanego za ta kwote?
    > pzdr
    > Krzystzof

    Nie. Nie zajmujemy sie malymi stronkami, bo jest to zwyczajnie nieoplacalne.
    Chodzi o wieksze firmy, dlatego tez warunki umowy musza byc takie zeby
    zglaszajacy sie ludzie istotnie mieli prezencje, a najlepiej takze
    kontakty:)
    Jezeli zas chodzi o strony to flash, formularze, webcamy, galerie 3d (np.
    wnetrza z mozliwoscia obrotow + zoom'ow)
    etc.
    Jezeli chodzi o ceny, to jestesmy pod wzgledem usluga/cena cholernie
    konkurencyjni.

  • 13. Data: 2003-03-09 20:42:31
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    czy
    > moge rozumiec ze stawki sa na tyle wysokie ze nie trzeba nic wiecej

    Stawki to nie wszystko. liczy sie "sprzedawalnosc produktu". Jesli na
    sprzedaz "jednej sztuki" bedzie ktos musial 3 miesiace poswiecic, to nie
    bedzie to atrakcyjne dla niego. Jesli sprzedaje sie latwiej, to moze byc ok.
    Nie siedze w branzy, nie znam rynku. Teraz zdaje sie na topie bardziej sa
    windykacje i "czarne listy dluznikow" ;)

> [...]
    > Chodzi o wieksze firmy, dlatego tez warunki umowy musza byc takie zeby
    > zglaszajacy sie ludzie istotnie mieli prezencje, a najlepiej takze

    Czyli musisz dac im lepsze wrunki niz maja na rynku lokalnym, od firm juz
    tam dzialajacych, przechwycic handlowcow razem z ich klientami.

    Nie moja branza. To Ty jestes od reklamy ;)

    pzdr
    Krzysztof

  • 14. Data: 2003-03-09 20:50:18
    Od: "konica" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > tam dzialajacych, przechwycic handlowcow razem z ich klientami.
    > Nie moja branza. To Ty jestes od reklamy ;)

    heh, dzieki:)))))
    pzdr
    jw.

  • 15. Data: 2003-03-09 21:38:52
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 9 Mar 2003 20:19:03 +0100, "konica"
    <h...@p...onet.pl> zakodował:

    >co znajduje sie w googlach:), dlatego pytaŁAM, chodzi mi glownie o recepcje,

    Sorki, możesz zacytować to pytanie, bo nie mogę znaleźć?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 16. Data: 2003-03-09 21:38:54
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 9 Mar 2003 21:21:47 +0100, "konica"
    <h...@p...onet.pl> zakodował:

    >prosilam o sugestie, co zaproponowac zeby umowa byla ok dla pracownika, czy
    >moge rozumiec ze stawki sa na tyle wysokie ze nie trzeba nic wiecej
    >proponowac?:)

    Ocena nie należy do nas, tylko do kandydata. Jeżeli on uzna, że
    warunki mu odpowiadają, to podpisze umowę. Nasze zdanie nie ma tu
    najmniejszego znaczenia.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 17. Data: 2003-03-09 21:45:09
    Od: "konica" <h...@p...onet.pl>

    > Ocena nie należy do nas, tylko do kandydata. Jeżeli on uzna, że
    > warunki mu odpowiadają, to podpisze umowę. Nasze zdanie nie ma tu
    > najmniejszego znaczenia.

    Dla Ciebie byc moze nie, dla mnie ma - moja sonda.

    :)

  • 18. Data: 2003-03-09 21:50:09
    Od: "konica" <h...@p...onet.pl>

    nomenklature przejelam za Krzysztofem, ktory napisal:
    "To tak, jakbyś zapytał o wady czerwonego samochodu"

    sama okreslilam to jako 'taka prowokacje' z uzasadnieniem, iz 'forum jest
    dobrym miejscem na zapoznanie sie ze
    wszystkimi krytycznymi uwagami'

    czy to wszystkie Twoje uwagi na temat?
    :)
    pzdr

  • 19. Data: 2003-03-09 22:27:54
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 9 Mar 2003 22:45:09 +0100, "konica"
    <h...@p...onet.pl> zakodował:

    >Dla Ciebie byc moze nie, dla mnie ma - moja sonda.

    I co Ci da, jak wszyscy powiemy że x to wystarczająca kwota a każdy
    sensowny kandydat wyśmieje Cię?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 20. Data: 2003-03-09 23:45:33
    Od: "konica" <h...@p...onet.pl>

    > I co Ci da, jak wszyscy powiemy że x to wystarczająca kwota a każdy
    > sensowny kandydat wyśmieje Cię?

    nauke. Jak dotad jednak zywie nadzieje ze 'to' mi cos da.

    pzdr