PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto chce byc przedstawicielem handlowym?:)

  • 1. Data: 2003-03-09 17:40:03
    Temat: Kto chce byc przedstawicielem handlowym?:)
    Od: "konica" <h...@p...onet.pl>

    Cechy wymagane:

    - prezencja
    - elastycznosc w rozmowie
    - wiedza z zakresu pr i reklamy

    Wynagrodzenie jak zawsze - prowizyjne

    pozdrawiam
    :)

  • 2. Data: 2003-03-09 17:50:36
    Temat: Re: Kto chce byc przedstawicielem handlowym?:)
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya konica! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Cechy wymagane:
    >
    > - prezencja
    > - elastycznosc w rozmowie
    > - wiedza z zakresu pr i reklamy
    >
    > Wynagrodzenie jak zawsze - prowizyjne

    A co? Chcesz o tym _podyskutowac_? Bo chyba ci sie grupy pomylily.

    --
    Best regards,

    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2003-03-09 17:51:23
    Temat: Odp: Kto chce byc przedstawicielem handlowym?:)
    Od: "konica" <h...@p...onet.pl>

    > A co? Chcesz o tym _podyskutowac_? Bo chyba ci sie grupy pomylily.
    > Best regards,
    > MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    > mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

    nie, to taka prowokacja, a forum jest dobrym miejscem na zapoznanie sie ze
    wszystkimi krytycznymi uwagami dotyczacymi pomyslu:)

  • 4. Data: 2003-03-09 18:33:02
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 9 Mar 2003 18:40:03 +0100, "konica"
    <h...@p...onet.pl> zakodował:

    >Cechy wymagane:

    Chcesz o tym porozmawiać??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-03-09 18:33:50
    Od: "konica" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kaizen <x...@c...sz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:q...@4...com..
    .
    > Chcesz o tym porozmawiać??

    chce
    chce wiedziec jakie sa minusy dla potencjalnych pracobiorcow

    pzdr
    knc

  • 6. Data: 2003-03-09 18:58:27
    Temat: Re: Odp: Kto chce byc przedstawicielem handlowym?:)
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya konica! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > chce
    > chce wiedziec jakie sa minusy dla potencjalnych pracobiorcow

    Wiec google.pl czeka na ciebie. Temat byl tu juz walkowany wiele razy.

  • 7. Data: 2003-03-09 19:01:57
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 9 Mar 2003 19:33:50 +0100, "konica"
    <h...@p...onet.pl> zakodował:

    >chce wiedziec jakie sa minusy dla potencjalnych pracobiorcow

    Minusy czego?
    To tak, jakbyś zapytał o wady czerwonego samochodu.
    Ważna jest umowa a nie wymagania (które oczywiście trzeba spełniać,
    ale te nie są zbyt wyśrubowane).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 8. Data: 2003-03-09 19:19:03
    Temat: Odp: Odp: Kto chce byc przedstawicielem handlowym?:)
    Od: "konica" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kaizen <x...@c...sz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a...@4...com..
    .
    > Minusy czego?
    > To tak, jakbyś zapytał o wady czerwonego samochodu.
    > Ważna jest umowa a nie wymagania (które oczywiście trzeba spełniać,
    > ale te nie są zbyt wyśrubowane).

    niekoniecznie, na temat czerwonych samochodow nie odpowiada sie anegdot, na
    temat pracy przedstawiciela owszem (odnoszac sie np. do wpisu MucKa i tego
    co znajduje sie w googlach:), dlatego pytaŁAM, chodzi mi glownie o recepcje,
    przekonania i skojarzenia dot.pracy przedstawiciela. To zas jest mi
    potrzebne do skonstruowania oferty, tak aby byla ona znosna zarowno dla
    pracownika, jak i dla mnie.

    pzdr

  • 9. Data: 2003-03-09 19:36:26
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "konica" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To zas jest mi
    > potrzebne do skonstruowania oferty, tak aby byla ona znosna zarowno dla
    > pracownika, jak i dla mnie.

    Jesli ma to byc rozwiniecie pracy, ktora ty wykonujesz lub wykonywals, w
    innym rejonie lub dlatego, ze nie masz juz czasu na pozyskiwanie, to pytanie
    jest lekko mowiac dziwne.

    1)Wiesz z autopsji ile i za jaka kwote mozna pozyskac ofert.np w ciagu
    miesiaca.

    2)Znasz swoje rzeczywiste koszty zwiazane z realizacja oferty lacznie z
    kosztami prowadzenia firmy, .

    3)Odejmujesz od pkt1 pkt 2 i wychodzi kwota ktora dzielisz pomiedzy siebie i
    akwizytora czy innego pracownika.

    Jesli to jest calkiem swiezy interes, w ktorym nie masz pojecia ile i w
    jakim czasie mozna zarobic, to raczej kiepsko bedzie wszystkie cyfry z
    jakims sensem z kapelusza wytrzasnac.

    pzdr
    Krzysztof

  • 10. Data: 2003-03-09 19:57:57
    Od: "konica" <h...@p...onet.pl>

    > Jesli ma to byc rozwiniecie pracy, ktora ty wykonujesz lub wykonywals, w
    > innym rejonie lub dlatego, ze nie masz juz czasu na pozyskiwanie, to
    pytanie
    > jest lekko mowiac dziwne.

    Mam firme w ktorej zatrudnionych jest kilka osob. Potrzebuje kilku
    pracownikow (w calej Polsce). Osobiscie nigdy nie zajmowalam sie
    przedstawicielstwem. Dlatego pytam:)

    > 1)Wiesz z autopsji ile i za jaka kwote mozna pozyskac ofert.np w ciagu
    > miesiaca.

    otoz tego wlasnie nie wiem. W zwiazku z tym ze maja to byc osoby z calej
    Polski, moja kontrola nad nimi bedzie b. ograniczona, dlatego nie moge
    zaproponowac wynagrodzenia stalego - poza prowizja.

    > Jesli to jest calkiem swiezy interes, w ktorym nie masz pojecia ile i w
    > jakim czasie mozna zarobic, to raczej kiepsko bedzie wszystkie cyfry z
    > jakims sensem z kapelusza wytrzasnac.

    to nie jest swiezy interes i doskonale wiem ile i co kosztuje, prowizja to
    10% od kontraktu, w przypadku ag. marketingowej to duze pieniadze (np. 400zl
    od www, a w przypadku kontraktow pr podpisywanych np. na pol roku okolo
    800zl miesiecznie przez czas trwania kontraktu)
    zatem, gdyby ktos z Was mogl byc przedstawicielem to jakie warunki bylyby
    ok?

    > pzdr
    > Krzysztof

    pzdr